POKLIČITE NAS 02 / 609 71 51

Pogosta vprašanja

 

Zakaj se moram registrirati?
Z registracijo v spletno trgovino Saplex.si postanete član kluba Saplex.si in s tem vam veljajo Spletne cene. Kot registriran uporabnik lahko status svojih naročil kadarkoli preverite v svojem profilu.


Kako se registriram?
Postopek registracije pričnete s klikom na 'Registriraj se' ali pa se registrirate kar med samim postopkom oddaje naročila. Pri registraciji vnesite e-poštni naslov, na katerega vas lahko kasneje tudi obveščamo o stanju naročila.


Zakaj ne morem sam spremeniti svojega e-naslova?
Spreminjanje e-poštnega naslova preko spletnega vmesnika v zavihku 'Moj profil' je onemogočeno iz varnostnih razlogov. 

Če želite spremeniti e-naslov za prijavo in prejemanje naših obvestil, nam pošljite sporočilo na info@saplex.si, v katerem zapišete svoj stari in novi e-naslov in spremembo bomo uredili v najkrajšem možnem času.


Kako pridem do računa na podjetje?
V spletni trgovini Saplex.si lahko opravljate priložnostne nakupe kot končni kupec, ki potrebuje račun na podjetje. Če želite prejeti račun na podjetje, se registrirate kot Pravna oseba in vpišete davčno številko podjetja ter označite, če ste davčni zavezanec.

 
Kako pridem do ponudbe (predračuna)?
Želene artikle dodajte v košarico, kjer boste videli skupni znesek naročenih artiklov.  Če ne želite nadaljevati z nakupom, lahko izbrane artikle pustite v košarici za naslednji obisk. Do veljavne ponudbe najlažje pridete tako, da oddate spletno naročilo. Nato boste prejeli na vaš e-naslov obvestilo s priloženo ponudbo, ki si jo lahko sami natisnete. Do plačila ostaja naročilo informativne narave in te ne obvezuje k nakupu. Po prejemu plačila pa bomo spletno naročilo potrdili in obdelali.

 

Kako vem, če je artikel na zalogi?
Artikel je na zalogi v našem centralnem skladišču ali pri katerem od pooblaščenih prodajalcev, če je  desno od artikla vidna zelena kljukica. Kadar artikla ni na zalogi in in bi se radi odločili za nakup nam to sporočite na info@saplex.si in sporočili vam bomo predviden dobavni rok. 

 

Kakšen je strošek dostave?
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in se razlikuje glede na vrednost naročila. Višino stroškov dostave glede na vrednost naročila si lahko ogledate v podmeniju Dostava. Za vsa naročila, kjer skupni znesek presega 50,00 EUR je dostava brezplačna.


Kdaj bom prejel naročeno blago?
En dan pred dostavo prejmete elektronsko pošto 'Nakup zaključen', tako da se lahko ustrezno pripravite na prevzem. Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.
Če ste izbrali osebni prevzem, paket prevzamete na sedežu podjetja SAPLEX d.o.o., Mariborska cesta 24, 2327 RAČE vsak delovnik od 8.00 - 17.00. 

 

Kaj če me v času dostave ne bo doma?
Če v času dostave ni nikogar, ki bi prevzel pošiljko, bo poštar v nabiralniku pustil obvestilo o prispelem paketu, pošiljka pa vas bo čakala na vam najbližji enoti Pošte Slovenije. 


Ali lahko dostavo pošiljke naročim v službo?
Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo poštar izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju. Priporočamo vam, da se s pooblaščeno osebo za prevzem poštnih pošiljk v vašem podjetju o tem predhodno dogovorite in če ste izbrali gotovinsko plačilo poskrbite tudi zato, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine.


Ali moram ob prevzemu pošiljke plačati provizijo Pošti Slovenije?
Če se odločite za gotovinsko plačilo ob prevzemu vam bo uslužbenec Pošte Slovenije zaračunal provizijo na posebno položnico, ki je priložena pošiljki.

 

Kje najdem obrazec za vračilo?
 


Na kateri naslov naj vrnem artikel?
Ob uveljavljanju reklamacije znotraj garancijskega roka boste popravljeno oziroma zamenjano blago prejel najhitreje, če zahtevek naslovite neposredno na info@saplex.si ali SAPLEX d.o.o., Mariborska cesta 29, 2327 RAČE.
Naslov za vračilo blaga prodajalcu je SAPLEX d.o.o., Mariborska cesta 29, 2327 RAČE.
Več informacij o vračilu blaga najdete v podmeniju Vračilo blaga.