Vžigalna svečka NGK BR10EIX
Tehnične lastnosti:
- velikost ključa: 20,8 mm
- premer navoja: 14 mm
- dolžina navoja: 19 mm
- reža za iskro: 0,8 mm
- upornost: 5 KOhm
Podjetje NGK spada med največje proizvajalce vžigalnih svečk na svetu. Zraven tega slovi tudi kot najkvalitetnejši proizvajalec z največ izdelanimi vžigalnimi svečkami za prvo vgradnjo. Zaradi tega lahko srečamo vžigalne svečke NGK v skoraj vseh novejših skuterjih, motornih kolesih, štirikolesnikih...
Ponudba obsega naslednje kategorije:
- Standardne vžigalne svečke
- Laser platinum vžigalne svečke
- Laser iridium vžigalne svečke
- Iridium IX vžigalne svečke
- Racing vžigalne svečke
Standardne vžigalne svečke OEM kvalitete nudijo enakomerno delovanje. Dobro tesnjenje le-teh omogočajo trojna tesnila. So najbolj prodajane vžigalne svečke podjetja NGK.
Laser platinum vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz platine zagotovi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Laser iridium vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz iridija zagotavi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Iridium IX vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig, dolge servisne intervale, izboljšano odzivnost ob dodajanju plina, veliko odpornost na okvare in zmanjševanje emisij, ki vodi k zmanjšanju porabe goriva. Elektroda debeline 0,6 mm je izdelana iz iridija, zaradi česar je zelo vzdržljiva, saj ima iridij ekstremno visoko točko tališča (2400 °C). Medtem, ko se pri standardnih vžigalnih svečkah razdalja med elektrodama s časom povečuje in lahko vpliva na kakovost iskre, se le-ta pri Iridium IX svečkah ne spreminja. Tukaj se uporaba plemenitih kovin izkaže v pravem pomenu besede. Primerne so tudi za današnje tehnološko napredne visoko zmogljive motorje.
Racing vžigalne svečke so izdelane za tekmovalne namene, tako da prenesejo skrajne mehanske in toplotne obremenitve današnjih tehnološko naprednih visoko zmogljivih motorjev.
Pri izdelavi se uporabljajo žlahtni materiali kot so platina in zlato/paladij za večjo trajnost in nižjo zahtevano napetost. Sredinsko nameščene elektrode zagotavljajo boljšo iskro in posledično boljši vžig. S posebno nastavitvijo izolatorja je dosežena boljša odzivnost pri dodajanju plina.
Artikel ustreza za naslednje modele:
ARM 125 Cross 1 125
ARM 125 Velocidad Enduro 1 125
AVIAN RM 125 (TAU) 1 125
BELGARDA TZR 125 R P (YAMAHA) 1 125
BELGARDA TZR 125 R S (YAMAHA) 1 125
CAGIVA K7 (Germany) 1 125
CAGIVA Mito 125 1 125 1995 - 1998
CAGIVA Mito MK1 (Germany) 1 125 1989 - 1991
CAGIVA Mito MK2 1 125 1992 -
CAGIVA Mito Racing (Germany) 1 125
CAGIVA MXR 500 1 500
CAGIVA Supercity 1 125 1992 -
CAGIVA W8 1 125 1991 -
CAGIVA WMX 125 1 125 1985 -
CAGIVA WMX 125 1 125 1987 -
DERBI CR 74 1 75
DERBI CRS, RC 1 125
DERBI CRX 1 250
DERBI Enduro 1 250
DERBI RC 1 250
GASGAS MOTORCYCLES Cross TT 125 1 125
GASGAS MOTORCYCLES EC 200 1 200 1999 -
GASGAS MOTORCYCLES EC 300 (Italy) 1 300 1999 -
GASGAS MOTORCYCLES Enducross 250 1 250
GASGAS MOTORCYCLES Enducross TT 125 1 125 1995 -
GASGAS MOTORCYCLES Endurocross 1 200 1999 -
GILERA 125 C1 1 125
GILERA 125 C3 1 125
GILERA 125 Cross Competition 1 125
GILERA 125 E1 1 125
GILERA 125 Enduro 1 125
GILERA 250 C3 1 250
GILERA E1 Competition 1 125
GILERA GFR 125 (GFR) 1 125
GILERA HX 125 1 125
GILERA HX 250 1 250
GILERA NX 250 LC 1 250
HARLEY-DAVIDSON MX 250 1 250 1977 - 1978
HONDA MT 125 R A 1 125 1977 - 1978
HUSQVARNA CR 125 1 125 1992 - 1994
HUSQVARNA CR 125 1 125 1997 -
HUSQVARNA CR 125 1 125 1990 - 1991
HUSQVARNA CR 250 1 250 1993 - 1994
HUSQVARNA Husky Boy Junior (14mm / 19mm) 1 50 2003 -
HUSQVARNA WR 125 1 125 1995 - 2000
HUSQVARNA WR 125 1 125 1990 - 1992
HUSQVARNA WRK 125 1 125 -1989
HUSQVARNA WRK 250 1 250 -1989
HUSQVARNA WRK 260 1 260 -1989
KTM 125 MX 125 1989 - 1990
KTM 125 TXC 1 125
KTM 540 DXC 1 540
KTM 80 IGS 1 80
KTM 80 IMX 1 80
KTM 85 IGS 1 85
KTM 85 IMX 1 85
LAVERDA 750 SF Competizione 2 750 1968 - 1970
LAVERDA 750 SS 2 750 1968 - 1970
LEM R 2 Air 1 50
LEM R 3 Air 1 50
LEM R 3 Usa 1 50
LEM S6 Racer 50 1 50
LEM SM 3 1 50
MOTORI MINARELLI 125 Cross 1 125
MOTORI MINARELLI 125 Regolarità 1 125
MOTORI MINARELLI 125/5 Cross 1 125
MOTORI MINARELLI 125/5 Regolarità 1 125
MOTORI MINARELLI 50 Cross 1 50
MOTORI MINARELLI 50 Trial 1 50
MOTORI MINARELLI MR 6 1 80
MOTORI MINARELLI MR 6/80 1 80
MOTORI MINARELLI P 6 Competizione 1 50
PUCH MC 500 1 500
RIEJU Marathon 75 Cross (Competition) 1 75
RIEJU Marathon 75 Enduro 1 75
RIEJU MR 80 Cross (Competition) 1 80
RIEJU MR 80 Enduro (Competition) 1 80
SIMONINI IMEA Competizione Sachs 1 50
SIMONINI IMEA Diamond Sachs 1 250
SIMONINI IMEA Hard Racer 1 250
SIMONINI IMEA Masetti Racing 1 50
SIMONINI IMEA Masetti Strada 1 50
SIMONINI IMEA Mustang 250A 1 250
SIMONINI IMEA Mustang 250H20 1 250
SIMONINI IMEA Mustang Cross SA 1 250
SIMONINI IMEA Mustang Cross SSH20 1 250
SIMONINI IMEA Mustang Regolarita 125 1 125
SIMONINI IMEA SF 150 1 50
SIMONINI IMEA Shadow 250 1 250
SUZUKI PE 175 1 175 1979 -
SUZUKI PE 250 (PE 250) 1 250 1980 - 1982
VALENTI CR 80W Cross (YAMAHA) 1 80
YAMAHA TZ 500 4 500
YAMAHA TZ 500 H 4 500
in ostali...