Pišite nam info@saplex.si

Bat 50ccm WM 42,00/10/25,5 Yamaha, Aprilia (8.nadmera)
Bat 50ccm WM 42,00/10/25,5 Yamaha, Aprilia (8.nadmera)
Bat 50ccm WM 42,00/10/25,5 Yamaha, Aprilia (8.nadmera)
Bat 50ccm WM 42,00/10/25,5 Yamaha, Aprilia (8.nadmera)
Bat 50ccm WM 42,00/10/25,5 Yamaha, Aprilia (8.nadmera)
Bat 50ccm WM 42,00/10/25,5 Yamaha, Aprilia (8.nadmera)

Bat 50ccm WM 42,00/10/25,5 Yamaha, Aprilia (8.nadmera)

Šifra:
WMAX2788
OEM:
0000000142472
Cena z DDV:
14,99 €
Zaloga
Na zalogi
DODAJ V KOŠARICO

V tem kompletu se nahaja:

  • Bat za 50ccm 2-taktni
  • Batni obročki
  • Sornik
  • Varovalni obročki


Material: Aluminij

Dimenzije:
Premer bata (D): 42mm
Sornik (d): 10mm
Višina od roba do sredine sornika (C): 25,5mm
Višina zgorevalnega prostorja (H): 2,5mm
Višina bata (L): 50,5mm

Bat je kritičen del vašega motorja. Mora biti zmožen prenesti tlak plinov in med svojim gibanjem tesniti zgorevalni prostor. Zaradi različnih vrst obremenitev mora bit imeti naslednje lastnosti: majhno gostoto, visoko trdnost, dobro toplotno prevodnost, majhen toplotni raztezek, majhno drsno trenje, visoko  odpornost proti obrabi. Za pravilno delovanje bata, pa potrebujemo tudi tesnile obročke, batne obročke, ki preprečujejo pretakanje plinov iz zgorevalnega prostora pod bat, zmanjšujejo trenje in prenašajo toploto z bata na cilinder. Za prenos pa uporabimo batni sornik, ki je povezan z ojnico. Zaradi hitrega gibanja, je skupna teža sornika z batom zelo majhna. Najbolj pogost način je sornik z okroglo izvrtino, ki je tudi v uporabi na večini naših skuterjev in štirikolesnikov. Zadnja komponenta v tem kompletu so varovalni obročki za batni sornik. Njihov namen je preprečevanje premikanja sornika.

Navodila za vgradnjo:
Poleg bata so priloženi batni obročki, ki jih je potrebno namestit na bat s posebnimi kleščami za vgradnjo obročkov. Pozorni moramo biti, da jih pravilno vstavimo, da je oznaka »TOP« usmerjena proti zgornjemu delu bata. Nato se vstavi sornik, ki ga naoljenega vstavimo v ogrevan bat. V sornik vstavimo varovalne obročke z montažnimi kleščami. Bat in cilinder nato očistimo in vstavimo naoljen bat v cilinder. Pozorni moramo biti, da je puščica na batu obrnjena proti izpušnemu delu.

Sorodni izdelki

    Piškotki za analitiko
    Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
    Piškotki za oglaševanje
    So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
    Kaj so piškotki?
    Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih