Bat WM 88/20/28 Gokart motor HONDA GX390
Dimenzije:
Premer bata (D): 88,00mm
Sornik (d): 20mm
Višina od roba do sredine sornika (C): 28mm
Višina zgorevalnega prostorja (H): -mm
Višina bata (L): 66,6mm
Bat je kritičen del vašega motorja. Mora biti zmožen prenesti tlak plinov in med svojim gibanjem tesniti zgorevalni prostor. Zaradi različnih vrst obremenitev mora bit imeti naslednje lastnosti: majhno gostoto, visoko trdnost, dobro toplotno prevodnost, majhen toplotni raztezek, majhno drsno trenje, visoko odpornost proti obrabi. Za pravilno delovanje bata, pa potrebujemo tudi tesnile obročke, batne obročke, ki preprečujejo pretakanje plinov iz zgorevalnega prostora pod bat, zmanjšujejo trenje in prenašajo toploto z bata na cilinder. Za prenos pa uporabimo batni sornik, ki je povezan z ojnico. Zaradi hitrega gibanja, je skupna teža sornika z batom zelo majhna. Najbolj pogost način je sornik z okroglo izvrtino, ki je tudi v uporabi na večini naših skuterjev in štirikolesnikov. Zadnja komponenta v tem kompletu so varovalni obročki za batni sornik. Njihov namen je preprečevanje premikanja sornika.
Navodila za vgradnjo:
Poleg bata so priloženi batni obročki, ki jih je potrebno namestit na bat s posebnimi kleščami za vgradnjo obročkov. Pozorni moramo biti, da jih pravilno vstavimo, da je oznaka »TOP« usmerjena proti zgornjemu delu bata. Nato se vstavi sornik, ki ga naoljenega vstavimo v ogrevan bat. V sornik vstavimo varovalne obročke z montažnimi kleščami. Bat in cilinder nato očistimo in vstavimo naoljen bat v cilinder. Pozorni moramo biti, da je puščica na batu obrnjena proti izpušnemu delu.
Artikel ustreza za naslednje modele:
HONDA GX390
In ostale...