Vžigalna svečka NGK B10EGV

Podjetje NGK spada med največje proizvajalce vžigalnih svečk na svetu. Zraven tega slovi tudi kot najkvalitetnejši proizvajalec z največ izdelanimi vžigalnimi svečkami za prvo vgradnjo. Zaradi tega lahko srečamo vžigalne svečke NGK v skoraj vseh novejših skuterjih, motornih kolesih, štirikolesnikih...
Ponudba obsega naslednje kategorije:
- Standardne vžigalne svečke
- Laser platinum vžigalne svečke
- Laser iridium vžigalne svečke
- Iridium IX vžigalne svečke
- Racing vžigalne svečke
Standardne vžigalne svečke OEM kvalitete nudijo enakomerno delovanje. Dobro tesnjenje le-teh omogočajo trojna tesnila. So najbolj prodajane vžigalne svečke podjetja NGK.
Laser platinum vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz platine zagotovi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Laser iridium vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz iridija zagotavi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Iridium IX vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig, dolge servisne intervale, izboljšano odzivnost ob dodajanju plina, veliko odpornost na okvare in zmanjševanje emisij, ki vodi k zmanjšanju porabe goriva. Elektroda debeline 0,6 mm je izdelana iz iridija, zaradi česar je zelo vzdržljiva, saj ima iridij ekstremno visoko točko tališča (2400 °C). Medtem, ko se pri standardnih vžigalnih svečkah razdalja med elektrodama s časom povečuje in lahko vpliva na kakovost iskre, se le-ta pri Iridium IX svečkah ne spreminja. Tukaj se uporaba plemenitih kovin izkaže v pravem pomenu besede. Primerne so tudi za današnje tehnološko napredne visoko zmogljive motorje.
Racing vžigalne svečke so izdelane za tekmovalne namene, tako da prenesejo skrajne mehanske in toplotne obremenitve današnjih tehnološko naprednih visoko zmogljivih motorjev.
Pri izdelavi se uporabljajo žlahtni materiali kot so platina in zlato/paladij za večjo trajnost in nižjo zahtevano napetost. Sredinsko nameščene elektrode zagotavljajo boljšo iskro in posledično boljši vžig. S posebno nastavitvijo izolatorja je dosežena boljša odzivnost pri dodajanju plina.
Artikel ustreza za naslednje modele:
B10EGV | ||||
Type:B10EGV | ||||
Stock No.:5927 | ||||
Details | ||||
Wrench size:20,8 mm | ||||
Thread diameter:14,0 mm | ||||
Thread Length:19,0 mm | ||||
Spark gap:0,7 mm | ||||
Resistance:not interference-free | ||||
ARM | 125 Velocidad Enduro | 1 | 125 | - |
AVIAN | RM 125 (Tau Motor) | 1 | 125 | - |
BELGARDA | TZR 125 R S/P (Yamaha) | 1 | 125 | - |
CAGIVA | WMX 125/85 | 1 | 125 | - |
CAGIVA | WMX 125/88 | 1 | 125 | - |
DERBI | CR 74 | 1 | 75 | - |
DERBI | CRS, RC | 1 | 125 | - |
DERBI | CRX, RC, Enduro | 1 | 250 | - |
GAS GAS | Cross TT 125 | 1 | 125 | - |
GAS GAS | ec 200 | 1 | 200 | 1999 - |
GAS GAS | ec 300 | 1 | 300 | 1999 - |
GAS GAS | Enducross 250 | 1 | 250 | - |
GAS GAS | Enducross TT 125 | 1 | 125 | - |
GILERA | 125 5V Regolarità | 1 | 125 | - |
GILERA | 125 C3 | 1 | 125 | - |
GILERA | HX 125 | 1 | 125 | - |
HUSQVARNA | 125 CR | 1 | 125 | 1990 - 1991 |
HUSQVARNA | 125 CR | 1 | 125 | 1992 - 1994 |
HUSQVARNA | 125 CR | 1 | 125 | 1997 - |
HUSQVARNA | 125 WR | 1 | 125 | 1995 - 2000 |
HUSQVARNA | 250 CR | 1 | 250 | 1993 - 1994 |
KTM | 125 EGS | 1 | 125 | 1993 - |
KTM | 125 EXC | 1 | 125 | 1993 - 1995 |
KTM | 125 EXC | 1 | 125 | 1996 - 1997 |
KTM | 125 MX | 1 | 125 | - |
KTM | 125 SX | 1 | 125 | 1993 - 1995 |
KTM | 125 TXC | 1 | 125 | - |
KTM | 540 DXC | 1 | 540 | - |
KTM | 80 IGS | 1 | 80 | - |
KTM | 80 IMX | 1 | 80 | - |
KTM | 85 IGS | 1 | 85 | - |
KTM | 85 IMX | 1 | 85 | - |
KTM | GS 125 19,0 mm | 1 | 125 | - |
LAVERDA | SF,SF Competizione/SS | 2 | 750 | 1968 - 1970 |
LEM | R 2 Air | 1 | 50 | - |
LEM | R 3 Air | 1 | 50 | - |
LEM | R 3 Usa | 1 | 50 | - |
LEM | SM 3 | 1 | 50 | - |
MINARELLI | 125/5 Cross | 1 | 125 | - |
MINARELLI | 125/5 Regolarità | 1 | 125 | - |
PUCH | MC 500 | 1 | 500 | - |
RIEJU | Marathon 75 Cross(Competi) | 1 | 75 | - |
RIEJU | Marathon 75 Enduro | 1 | 75 | - |
RIEJU | MR 80 Enduro/Cross(Compet) | 1 | 80 | - |
SIMONINI IMEA | Competizione Sachs | 1 | 50 | - |
SIMONINI IMEA | Diamond Sachs | 1 | 250 | - |
SIMONINI IMEA | Hard Racer | 1 | 250 | - |
SIMONINI IMEA | Masetti Racing | 1 | 50 | - |
SIMONINI IMEA | Masetti Strada | 1 | 50 | - |
SIMONINI IMEA | Mustang 250A | 1 | 250 | - |
SIMONINI IMEA | Mustang 250H20 | 1 | 250 | - |
SIMONINI IMEA | Mustang Cross SA | 1 | 250 | - |
SIMONINI IMEA | Mustang Cross SSH20 | 1 | 250 | - |
SIMONINI IMEA | Mustang Regolarita 125 | 1 | 125 | - |
SIMONINI IMEA | SF 150 | 1 | 50 | - |
SIMONINI IMEA | Shadow 250 | 1 | 250 | - |
SUZUKI | PE 175 | 1 | 175 | 1979 - |
SUZUKI | PE 250 | 1 | 250 | 1980 - |
VALENTI | CR 80W Cross (Yamaha/Valent) | 1 | 80 | - |
in ostali...