Vžigalna svečka NGK B9EG

Podjetje NGK spada med največje proizvajalce vžigalnih svečk na svetu. Zraven tega slovi tudi kot najkvalitetnejši proizvajalec z največ izdelanimi vžigalnimi svečkami za prvo vgradnjo. Zaradi tega lahko srečamo vžigalne svečke NGK v skoraj vseh novejših skuterjih, motornih kolesih, štirikolesnikih...
Ponudba obsega naslednje kategorije:
- Standardne vžigalne svečke
- Laser platinum vžigalne svečke
- Laser iridium vžigalne svečke
- Iridium IX vžigalne svečke
- Racing vžigalne svečke
- Standardne vžigalne svečke OEM kvalitete nudijo enakomerno delovanje. Dobro tesnjenje le-teh omogočajo trojna tesnila. So najbolj prodajane vžigalne svečke podjetja NGK.
Laser platinum vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz platine zagotovi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Laser iridium vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz iridija zagotavi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Iridium IX vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig, dolge servisne intervale, izboljšano odzivnost ob dodajanju plina, veliko odpornost na okvare in zmanjševanje emisij, ki vodi k zmanjšanju porabe goriva. Elektroda debeline 0,6 mm je izdelana iz iridija, zaradi česar je zelo vzdržljiva, saj ima iridij ekstremno visoko točko tališča (2400 °C). Medtem, ko se pri standardnih vžigalnih svečkah razdalja med elektrodama s časom povečuje in lahko vpliva na kakovost iskre, se le-ta pri Iridium IX svečkah ne spreminja. Tukaj se uporaba plemenitih kovin izkaže v pravem pomenu besede. Primerne so tudi za današnje tehnološko napredne visoko zmogljive motorje.
Racing vžigalne svečke so izdelane za tekmovalne namene, tako da prenesejo skrajne mehanske in toplotne obremenitve današnjih tehnološko naprednih visoko zmogljivih motorjev.
Pri izdelavi se uporabljajo žlahtni materiali kot so platina in zlato/paladij za večjo trajnost in nižjo zahtevano napetost. Sredinsko nameščene elektrode zagotavljajo boljšo iskro in posledično boljši vžig. S posebno nastavitvijo izolatorja je dosežena boljša odzivnost pri dodajanju plina.
Artikel ustreza za naslednje modele:
B9EG | ||||
Type:B9EG | ||||
Stock No.:3530 | ||||
Details | ||||
Wrench size:20,8 mm | ||||
Thread diameter:14,0 mm | ||||
Thread Length:19,0 mm | ||||
Spark gap:0,6 mm | ||||
Resistance:not interference-free | ||||
APRILIA | ST 125 | 1 | 125 | 1982 - 1984 |
APRILIA | STX 125 | 1 | 125 | 1984 - 1985 |
BULTACO | Astro | 1 | 250 | - |
BULTACO | Astro lado escape | 1 | 360 | - |
BULTACO | El Bandito MK2 lado escape | 1 | 360 | - |
BULTACO | Go Kart | 1 | 200 | - |
BULTACO | Pursang lado escape | 1 | 360 | - |
BULTACO | Pursang lado escape | 1 | 370 | - |
BULTACO | Pursang MK4/MK5 lado escap | 1 | 250 | - |
BULTACO | Pursang MK5 | 1 | 175 | - |
BULTACO | Pursang MK5 | 1 | 200 | - |
BULTACO | Pursang MK5/MK6 lado escap | 1 | 350 | - |
BULTACO | Pursang MK6 | 1 | 125 | - |
BULTACO | Pursang MK6/MK7 lado escap | 1 | 250 | - |
BULTACO | Sherpa MK3 | 1 | 175 | - |
BULTACO | Sherpa MK3 | 1 | 200 | - |
BULTACO | Sherpa S | 1 | 125 | - |
BULTACO | Sherpa S | 1 | 250 | - |
CAGIVA | 125 Elefant 2 | 1 | 125 | - |
CAGIVA | Aletta Oro 125/S1 | 1 | 125 | 1985 - 1985 |
CAGIVA | Aletta Rossa / Dakar | 1 | 125 | - |
CAGIVA | RX 125 Rally | 1 | 125 | 1981 - 1981 |
CAGIVA | RX 250 Rally | 1 | 250 | 1979 - 1983 |
CAGIVA | RX,WRX,WSXT | 1 | 125 | 1982 - 1983 |
CCM | 250 CMX l / C | 1 | 250 | 1983 - 1985 |
CCM | 250 Moto Hiro | 1 | 250 | 1979 - 1981 |
CCM | 490 CMX | 1 | 490 | - |
CCM | CMX 125 L / C | 1 | 125 | 1983 - 1985 |
CCM | Moto X 2-V | 1 | 500 | 1972 - 1979 |
FANTIC | Caballero | 1 | 125 | - |
FANTIC | Cross | 1 | 125 | - |
FANTIC | RSX 125 | 1 | 125 | - |
GAS GAS | ec 125 | 1 | 125 | 1997 - |
GILERA | Arizona | 1 | 125 | - |
GILERA | Arizona | 1 | 200 | 1985 - 1986 |
GILERA | R1 S | 1 | 125 | 1989 - |
GILERA | RTX | 1 | 125 | 1986 - 1986 |
GILERA | RTX | 1 | 200 | 1986 - 1986 |
GILERA | RV 125 | 1 | 125 | 1984 - 1986 |
GILERA | RV 200 LC | 1 | 200 | 1985 - 1986 |
GILERA | RX 125 | 1 | 125 | 1984 - 1985 |
GILERA | RX 200 LC | 1 | 200 | 1985 - 1986 |
GILERA | XR 2 | 1 | 125 | 1989 - |
GILERA | XRI 125 | 1 | 125 | - |
GILERA | Runner | 1 | 50 | 1997 - |
HUSQVARNA | 125 WRE | 1 | 125 | 1998 - 2001 |
KAWASAKI | KX 250 | 1 | 250 | 1990 - 1991 |
KAWASAKI | KX 420 | 1 | 420 | 1980 - 1981 |
KAWASAKI | KX 60 | 1 | 60 | 1991 - 1992 |
KAWASAKI | KX 80 | 1 | 80 | 1983 - 1991 |
KTM | 390 | 1 | 390 | - |
KTM | 420 | 1 | 420 | - |
KTM | 495 | 1 | 495 | - |
KTM | 50 GXE | 1 | 50 | - |
KTM | MC 125 19,0 mm | 1 | 125 | - |
KTM | MC 250 19,0 mm | 1 | 250 | - |
KTM | MC 250 GP 19,0 mm | 1 | 250 | - |
MINARELLI | Trial | 1 | 75 | - |
PIAGGIO VESPA | NRG mc2 50 | 1 | 50 | 1996 - |
PIAGGIO VESPA | Zip 50 SP | 1 | 50 | - |
TM | Cross, Enduro | 1 | 250 | 1994 - |
TM | Cross, Enduro | 1 | 300 | - |
TM | Cross, Enduro | 1 | 80 | 1994 - |
YAMAHA | IT 125 | 1 | 125 | - |
YAMAHA | IT 125 H | 1 | 125 | - |
YAMAHA | IT 175 | 1 | 175 | 1983 - 1984 |
YAMAHA | IT 175 H | 1 | 175 | - |
YAMAHA | IT 250 | 1 | 250 | 1985 - |
YAMAHA | IT 250 J | 1 | 250 | - |
YAMAHA | IT 250 K | 1 | 250 | - |
YAMAHA | YZ 125 | 1 | 125 | - |
YAMAHA | YZ 125 B | 1 | 125 | - |
YAMAHA | YZ 125 C | 1 | 125 | - |
YAMAHA | YZ 125 E | 1 | 125 | - |
YAMAHA | YZ 125 H | 1 | 125 | - |
YAMAHA | YZ 125 X | 1 | 125 | - |
YAMAHA | YZ 250 | 1 | 250 | 1982 - 1983 |
YAMAHA | YZ 80 | 1 | 80 | 1984 - 1985 |
in ostali...