Vžigalna svečka NGK B9HS

Tehnične lastnosti:
- velikost ključa: 20,8 mm
- premer navoja: 14,0 mm
- dolžina navoja: 12,7 mm
- reža za iskro: 0,7 mm
Podjetje NGK spada med največje proizvajalce vžigalnih svečk na svetu. Zraven tega slovi tudi kot najkvalitetnejši proizvajalec z največ izdelanimi vžigalnimi svečkami za prvo vgradnjo. Zaradi tega lahko srečamo vžigalne svečke NGK v skoraj vseh novejših skuterjih, motornih kolesih, štirikolesnikih...
Ponudba obsega naslednje kategorije:
- Standardne vžigalne svečke
- Laser platinum vžigalne svečke
- Laser iridium vžigalne svečke
- Iridium IX vžigalne svečke
- Racing vžigalne svečke
Standardne vžigalne svečke OEM kvalitete nudijo enakomerno delovanje. Dobro tesnjenje le-teh omogočajo trojna tesnila. So najbolj prodajane vžigalne svečke podjetja NGK.
Laser platinum vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz platine zagotovi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Laser iridium vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz iridija zagotavi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Iridium IX vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig, dolge servisne intervale, izboljšano odzivnost ob dodajanju plina, veliko odpornost na okvare in zmanjševanje emisij, ki vodi k zmanjšanju porabe goriva. Elektroda debeline 0,6 mm je izdelana iz iridija, zaradi česar je zelo vzdržljiva, saj ima iridij ekstremno visoko točko tališča (2400 °C). Medtem, ko se pri standardnih vžigalnih svečkah razdalja med elektrodama s časom povečuje in lahko vpliva na kakovost iskre, se le-ta pri Iridium IX svečkah ne spreminja. Tukaj se uporaba plemenitih kovin izkaže v pravem pomenu besede. Primerne so tudi za današnje tehnološko napredne visoko zmogljive motorje.
Racing vžigalne svečke so izdelane za tekmovalne namene, tako da prenesejo skrajne mehanske in toplotne obremenitve današnjih tehnološko naprednih visoko zmogljivih motorjev.
Pri izdelavi se uporabljajo žlahtni materiali kot so platina in zlato/paladij za večjo trajnost in nižjo zahtevano napetost. Sredinsko nameščene elektrode zagotavljajo boljšo iskro in posledično boljši vžig. S posebno nastavitvijo izolatorja je dosežena boljša odzivnost pri dodajanju plina.
Artikel ustreza za naslednje modele:
BULTACO Lobito K 1 100
BULTACO Sherpa S 1 100
CASAL M 105 Six Speed (RZ,Mag.) 1 50 1992 -
CASAL Super Boss RE 1 50 1999 -
FANTIC Caballero 80 1 75
JAWA GS 360 2 360 1974 - 1985
KAWASAKI A7 (Avenger) 2 350 1967 - 1971
KAWASAKI F11 1 250 1972 - 1975
KAWASAKI KD 175 1 175 1976 - 1976
KAWASAKI KE 175 1 175 1977 - 1980
KAWASAKI KE175 B (Constr. Code 1>3) 1 175 1976 - 1979
KAWASAKI KH 250 1 250 1973 - 1979
KAWASAKI S1 A 3 250 1972 - 1975
KAWASAKI S1 B 3 250 1972 - 1975
KAWASAKI S1 C Mach 1 3 250 1972 - 1975
KAWASAKI S3 400 3 400 1974 -
KAWASAKI S3 400 A 3 400 1975 -
KTM 250 GS (14mm / 12,7mm) 1 250
KTM 250 MC (14mm / 12,7mm) 1 250
KTM 250 MC GP (14mm / 12,7mm) 1 250
KTM 400 GS 1 400
KTM 400 MC 1 400
KTM 400 MC GP 1 400
KTM 80 Chopper 1 80
KTM 80 RLS 1 80 1981 -
KTM 80 RLW 1 80 1981 -
KTM Moto-X (14mm / 12,7mm) 1 400 -1985
MONDIAL 175 SS 1 175
PUCH Cobra (14mm / 12,7mm) 1 80 1981 -
PUCH GT 50 1 50
PUCH GTL 50 1 50
SIMSON Hot Summer 80 1 70 1997 -
SIMSON Schwalbe (M541/1 KFR) (4hp) 1 50
SIMSON Star Classic 80 1 70 1997 -
in ostali...