Vžigalna svečka NGK BP5ES

Podjetje NGK spada med največje proizvajalce vžigalnih svečk na svetu. Zraven tega slovi tudi kot najkvalitetnejši proizvajalec z največ izdelanimi vžigalnimi svečkami za prvo vgradnjo. Zaradi tega lahko srečamo vžigalne svečke NGK v skoraj vseh novejših skuterjih, motornih kolesih, štirikolesnikih...
Ponudba obsega naslednje kategorije:
- Standardne vžigalne svečke
- Laser platinum vžigalne svečke
- Laser iridium vžigalne svečke
- Iridium IX vžigalne svečke
- Racing vžigalne svečke
Standardne vžigalne svečke OEM kvalitete nudijo enakomerno delovanje. Dobro tesnjenje le-teh omogočajo trojna tesnila. So najbolj prodajane vžigalne svečke podjetja NGK.
Laser platinum vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz platine zagotovi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Laser iridium vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz iridija zagotavi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Iridium IX vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig, dolge servisne intervale, izboljšano odzivnost ob dodajanju plina, veliko odpornost na okvare in zmanjševanje emisij, ki vodi k zmanjšanju porabe goriva. Elektroda debeline 0,6 mm je izdelana iz iridija, zaradi česar je zelo vzdržljiva, saj ima iridij ekstremno visoko točko tališča (2400 °C). Medtem, ko se pri standardnih vžigalnih svečkah razdalja med elektrodama s časom povečuje in lahko vpliva na kakovost iskre, se le-ta pri Iridium IX svečkah ne spreminja. Tukaj se uporaba plemenitih kovin izkaže v pravem pomenu besede. Primerne so tudi za današnje tehnološko napredne visoko zmogljive motorje.
Racing vžigalne svečke so izdelane za tekmovalne namene, tako da prenesejo skrajne mehanske in toplotne obremenitve današnjih tehnološko naprednih visoko zmogljivih motorjev.
Pri izdelavi se uporabljajo žlahtni materiali kot so platina in zlato/paladij za večjo trajnost in nižjo zahtevano napetost. Sredinsko nameščene elektrode zagotavljajo boljšo iskro in posledično boljši vžig. S posebno nastavitvijo izolatorja je dosežena boljša odzivnost pri dodajanju plina.
Artikel ustreza za naslednje modele:
BP5ES | ||||
Type:BP5ES | ||||
Stock No.:6511 | ||||
Details | ||||
Wrench size:20,8 mm | ||||
Thread diameter:14,0 mm | ||||
Thread Length:19,0 mm | ||||
Spark gap:0,9 mm | ||||
Resistance:not interference-free | ||||
APRILIA | Climber 280 | 1 | 276 | 1989 - 1992 |
APRILIA | TL 320 | 1 | 320 | 1980 - 1984 |
APRILIA | TX 300 | 1 | 276 | 1985 - 1986 |
APRILIA | TX 311 M | 1 | 276 | 1986 - 1987 |
APRILIA | TXR 312 M | 1 | 276 | 1988 - 1990 |
BULTACO | Alpina | 1 | 125 | - |
BULTACO | Alpina | 1 | 175 | - |
BULTACO | Alpina | 1 | 250 | - |
BULTACO | Alpina | 1 | 350 | - |
BULTACO | Lobito MK3/MK6 | 1 | 125 | - |
BULTACO | Lobito MK6 | 1 | 175 | - |
BULTACO | Matador 250/SD | 1 | 250 | - |
BULTACO | Matador MK9/MK10 | 1 | 350 | - |
BULTACO | Mercurio GT | 1 | 175 | - |
BULTACO | Metralla GTS | 1 | 250 | - |
BULTACO | Sherpa T | 1 | 250 | - |
BULTACO | Sherpa T | 1 | 350 | - |
CAGIVA | Trial 350 | 1 | 350 | 1982 - |
CAN-AM | Trials | 1 | 310 | 1983 - |
CCM | 240 CMT Trails | 1 | 240 | - |
CCM | 250 CMT Trails | 1 | 250 | - |
CCM | 310 CMT Trails | 1 | 310 | - |
CCM | 320 CMT Trails | 1 | 320 | - |
CCM | 350 CMT Trails | 1 | 350 | - |
DUCATI | 350 Sport | 1 | 350 | 1992 - 1992 |
FANTIC | Trial 301 Competicion | 1 | 250 | - |
GARELLI | 323 Trail | 1 | 320 | - |
GAS GAS | Contact JT 25 | 1 | 238 | 1994 - |
GAS GAS | Contact T 12 | 1 | 125 | 1994 - |
GAS GAS | Contact T 16 | 1 | 143 | 1994 - |
GAS GAS | Delta 25 GT | 1 | 250 | - |
GAS GAS | Delta 32 GT | 1 | 330 | - |
GAS GAS | Piri-A 6 Magnum | 1 | 250 | - |
GAS GAS | Trial 125 | 1 | 125 | - |
GAS GAS | Trial 250 (water + air) | 1 | 250 | - |
GAS GAS | Trial 327 | 1 | 330 | - |
GAS GAS | TXT 280 | 1 | 272 | 2000 - |
HARLEY-DAVIDSON | M65 | 1 | 65 | 1970 - 1972 |
HARLEY-DAVIDSON | M65 S Leggero | 1 | 65 | 1970 - 1972 |
HARLEY-DAVIDSON | MC65 Shortster | 1 | 65 | 1971 - 1972 |
HARLEY-DAVIDSON | MLS 125 Rapido | 1 | 125 | 1968 - 1972 |
HARLEY-DAVIDSON | X 90 | 1 | 90 | 1973 - 1975 |
HARLEY-DAVIDSON | Z 90 | 1 | 90 | 1973 - 1975 |
MECATECNO | Dragon Fly,Sky Walker | 330 | - | |
MECATECNO | MR 326 Trial | 330 | - | |
MERLIN | DG3 350/Cresta/Trial/GR | 350 | - | |
MERLIN | DG3 350/FIUS | 350 | - | |
MERLIN | DG7 | 1 | 125 | - |
MONTESA | Cota 248 | 1 | 250 | - |
MONTESA | Cota 330,Trial | 1 | 330 | - |
MONTESA | Cota 335/335E/349/349T/350 | 1 | 350 | - |
MONTESA | Cota 348,Trial | 1 | 310 | - |
MTV | 50 Cross/ Sport | 1 | 50 | - |
OSSA | 230 Explorer/Trial | 1 | 230 | - |
OSSA | 303 Trial,TR 80, | 1 | 350 | - |
OSSA | 350 Explorer/Tu-yo , Trail | 1 | 350 | - |
OSSA | M.A.R. Explorer / Trial | 1 | 250 | - |
OSSA | TR 80,250 Exp./Trial/Tu-yo | 1 | 250 | - |
SCORPA | 294 / 295 | 1 | 300 | - |
SCORPA | SR 125 R | 1 | 125 | 2011 - |
SCORPA | SR 280 R | 1 | 280 | 2011 - |
SHERCO | jan.25 | 1 | 125 | 2001 - |
SHERCO | 2.0 | 1 | 163 | 2001 - |
SHERCO | 2.maj | 1 | 249 | 2001 - |
SHERCO | 2.sep | 1 | 272 | 2001 - |
SHERCO | Scottich Six Days Winner | 1 | 250 | 2000 - |
SHERCO | Trail 0,8 | 1 | 75 | 2008 - |
SHERCO | Trail 1,2 | 1 | 125 | 2000 - |
SHERCO | Trail 1,25 | 1 | 125 | 2008 - |
SHERCO | Trail 2,5 | 1 | 250 | 2000 - |
SHERCO | Trail 2,9 | 1 | 250 | 2000 - |
SWM | TL 200 | 1 | 200 | - |
SWM | TL 240 | 1 | 240 | - |
SWM | TL 350 | 1 | 350 | - |
SWM | TLM 125 | 1 | 125 | - |
SWM | TLM 320 | 1 | 320 | - |
ZÜNDAPP | CS 50 | 1 | 50 | - |
ZÜNDAPP | CS25 | 1 | 50 | - |
ZÜNDAPP | GTS 50 (5 Gang) | 1 | 50 | - |
ZÜNDAPP | Hai 25 | 1 | 50 | - |
ZÜNDAPP | ZL 25 | 1 | 50 | - |
in ostali...