Vžigalna svečka NGK BP6ES
Tehnične lastnosti:
- velikost ključa: 20,8 mm
- premer navoja: 14 mm
- dolžina navoja; 19 mm
- reža za iskro: 0,9 mm
Podjetje NGK spada med največje proizvajalce vžigalnih svečk na svetu. Zraven tega slovi tudi kot najkvalitetnejši proizvajalec z največ izdelanimi vžigalnimi svečkami za prvo vgradnjo. Zaradi tega lahko srečamo vžigalne svečke NGK v skoraj vseh novejših skuterjih, motornih kolesih, štirikolesnikih...
Ponudba obsega naslednje kategorije:
- Standardne vžigalne svečke
- Laser platinum vžigalne svečke
- Laser iridium vžigalne svečke
- Iridium IX vžigalne svečke
- Racing vžigalne svečke
Standardne vžigalne svečke OEM kvalitete nudijo enakomerno delovanje. Dobro tesnjenje le-teh omogočajo trojna tesnila. So najbolj prodajane vžigalne svečke podjetja NGK.
Laser platinum vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz platine zagotovi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Laser iridium vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz iridija zagotavi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Iridium IX vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig, dolge servisne intervale, izboljšano odzivnost ob dodajanju plina, veliko odpornost na okvare in zmanjševanje emisij, ki vodi k zmanjšanju porabe goriva. Elektroda debeline 0,6 mm je izdelana iz iridija, zaradi česar je zelo vzdržljiva, saj ima iridij ekstremno visoko točko tališča (2400 °C). Medtem, ko se pri standardnih vžigalnih svečkah razdalja med elektrodama s časom povečuje in lahko vpliva na kakovost iskre, se le-ta pri Iridium IX svečkah ne spreminja. Tukaj se uporaba plemenitih kovin izkaže v pravem pomenu besede. Primerne so tudi za današnje tehnološko napredne visoko zmogljive motorje.
Racing vžigalne svečke so izdelane za tekmovalne namene, tako da prenesejo skrajne mehanske in toplotne obremenitve današnjih tehnološko naprednih visoko zmogljivih motorjev.
Pri izdelavi se uporabljajo žlahtni materiali kot so platina in zlato/paladij za večjo trajnost in nižjo zahtevano napetost. Sredinsko nameščene elektrode zagotavljajo boljšo iskro in posledično boljši vžig. S posebno nastavitvijo izolatorja je dosežena boljša odzivnost pri dodajanju plina.
Artikel ustreza za naslednje modele:
MOTO:
BETA REV-3 125 Trial 1 125 2000 -
BETA REV-3 200 1 200
BETA REV-3 250 1 250 2000 -
BETA REV-3 270 1 270
BMW R 100 GS (47E1) 2 1000 1986 -
BMW R 100 R (247E) 2 1000 1994 -
BMW R 100 R Mystik (247/3) 2 1000 1993 - 1996
BMW R 100 RS (247E) 2 1000 1986 -
BMW R 100 RT (247/8) 2 1000 1987 - 1996
BMW R 100/7 (247/4) 2 1000 1976 - 1977
BMW R 45 (248) (27hp) 2 475 1978 - 1985
BMW R 65 GS 2 650
BMW R 80 (247/7) 2 800 1977 - 1984
BMW R 80 (247/7) 2 800 1982 - 1995
BMW R 80 GS 2 800 1982 - 1994
BMW R 80 GS (47E1) 2 800 1987 - 1990
BMW R 80 R 2 800 1980 -
BMW R 80 R (247/3) 2 800 1991 - 1994
BMW R 80 RT (247/7 /2) 2 800 1982 - 1995
BMW R 80 ST (247/1) 2 800 1982 - 1995
BMW R 80 TIC 2 800 1980 - 1985
BMW R 80/7N (247) 2 800 1977 - 1984
BMW R 80/7S (247) 2 800 1977 - 1984
BMW R 90/6 (247/6) 2 900 1973 - 1976
BSA Easy Rider 1 50 1980 -
BSA Easy Rider ER1 1 50 1980 -
BSA Easy Rider ER2 1 50 1980 -
BSA Easy Rider ER4 50 1980 -
BSA ER1K 50 1980 -
BSA Junior 1 50 1980 -
BULTACO Matador MK4 1 250
DNEPR KM3-8.157 2 650
DNEPR KM3-8.157-022 2 650
JCM 125 Trail 1 125
KTM Hobby 1 50 1981 -
KTM Postmofa 1 50
KTM Squadra 1 50
LEM 2001 Bay 1 50
LEM 2001 Matic 1 50
LEM 2001 Variant 1 50
MAGNI Sfida 2 1000 1989 -
MBK Hobby IV 1 50
MBK Monty MB3V 1 50 1977 - 1983
MBK Monty SP3V 1 50 -1981
MECATECNO Tanga 1 50
MONTESA Cota 242 1 250
MOTO GUZZI MC 1000 2 1000
MOTO GUZZI MC 1000 GT 2 1000 1988 -
MOTO GUZZI MC 1000 SP III 2 1000 1988 - 1992
MOTO GUZZI MC 750 S 2 750 1974 - 1975
MOTO GUZZI MC 850 California 2 850 1975 - 1981
MOTO GUZZI MC 850 Le Mans II 2 850 1978 - 1981
MOTO GUZZI MC 850 Le Mans III 2 850 1978 - 1981
MOTO GUZZI MC 850 T4 2 850 1980 - 1983
MOTO GUZZI MC 850 T5 2 850 1983 - 1987
MOTO GUZZI MC 850 TS 5 2 850 1982 - 1984
MOTO GUZZI MC California 1000 II 2 1000 1983 - 1986
MOTO GUZZI MC California 1000 III 2 1000 1988 -
MOTO GUZZI MC Sport 1100 2 1100 1994 - 1995
MOTO GUZZI MC Strada 1000 2 1000
MOTO GUZZI MC T 5 Polizia 2 1000 1992 -
MOTO GUZZI MC V 35 Custom (PL) (27hp) 2 350 1982 - 1986
MOTO GUZZI MC V 7 Spezial 2 700 1972 - 1974
MOTO GUZZI MC V 7 Sport 2 700 1972 - 1974
MOTO GUZZI MC V 850 2 850
MOTO-SPEZIAL Bassa-Lunga 2 1100 1999 -
MOTO-SPEZIAL Sportiva 1100i 2 1100 1999 -
MS Sprite 1 50
MS Steward 1 50
OMER Vivo 1 50
SANGLAS 350 1 350 1945 - 1956
SANGLAS 400 E 1 400 1973 - 1976
SANGLAS 500 S 1 500 1976 - 1978
SANGLAS 500 S2 1 500 1978 - 1979
SANGLAS 500 S2 V5 1 500 1979 - 1981
SUZUKI DV 50 1 50
SUZUKI TS 50 (14mm / 19mm) 1 50
SUZUKI TS 50 ERN (Constr. Code T / X / E / G / H / J /M / R) 1 50 1980 -
SUZUKI TS 50 XK (SA11C) (3hp) 1 50 1991 - 1997
SUZUKI ZR 50 1 50
URAL M3-8.123 (36hp) 2 650
YAMAHA XS 1100 (2H9) 4 1100 1978 - 1982
YAMAHA XS 1100 E 4 1100
YAMAHA XS 1100 H 4 1100
YAMAHA XS 1100 LH 4 1100
YAMAHA XS 1100 RH 4 1100
YAMAHA XS 1100 S (5K7) 4 1100 1981 - 1982
YAMAHA XS 1100 SH 4 1100
YAMAHA XS 360 (1V4) 2 360 1977 - 1978
ZUENDAPP Hai 50 1 50
ATV:
BOROSSI BB 650 2 650
CARTER 5.0 HP Tecumesh OHH50 1
CARTER 6.5 HP Tecumesh OHH65 1
YAMAHA YT 125 1 125
YAMAHA YT 125 CH 1 125
YAMAHA YT 125 G 1 125 1980 - 1984
YAMAHA YT 125 H 1 125 1980 - 1984
YAMAHA YT 125 J 1 125 1980 - 1984
YAMAHA YT 125 K 1 125 1980 - 1984
YAMAHA YT 125 L 1 125 1980 - 1984
in ostali...