Vžigalna svečka NGK BP6HS

Podjetje NGK spada med največje proizvajalce vžigalnih svečk na svetu. Zraven tega slovi tudi kot najkvalitetnejši proizvajalec z največ izdelanimi vžigalnimi svečkami za prvo vgradnjo. Zaradi tega lahko srečamo vžigalne svečke NGK v skoraj vseh novejših skuterjih, motornih kolesih, štirikolesnikih...
Ponudba obsega naslednje kategorije:
- Standardne vžigalne svečke
- Laser platinum vžigalne svečke
- Laser iridium vžigalne svečke
- Iridium IX vžigalne svečke
- Racing vžigalne svečke
Standardne vžigalne svečke OEM kvalitete nudijo enakomerno delovanje. Dobro tesnjenje le-teh omogočajo trojna tesnila. So najbolj prodajane vžigalne svečke podjetja NGK.
Laser platinum vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz platine zagotovi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Laser iridium vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz iridija zagotavi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Iridium IX vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig, dolge servisne intervale, izboljšano odzivnost ob dodajanju plina, veliko odpornost na okvare in zmanjševanje emisij, ki vodi k zmanjšanju porabe goriva. Elektroda debeline 0,6 mm je izdelana iz iridija, zaradi česar je zelo vzdržljiva, saj ima iridij ekstremno visoko točko tališča (2400 °C). Medtem, ko se pri standardnih vžigalnih svečkah razdalja med elektrodama s časom povečuje in lahko vpliva na kakovost iskre, se le-ta pri Iridium IX svečkah ne spreminja. Tukaj se uporaba plemenitih kovin izkaže v pravem pomenu besede. Primerne so tudi za današnje tehnološko napredne visoko zmogljive motorje.
Racing vžigalne svečke so izdelane za tekmovalne namene, tako da prenesejo skrajne mehanske in toplotne obremenitve današnjih tehnološko naprednih visoko zmogljivih motorjev.
Pri izdelavi se uporabljajo žlahtni materiali kot so platina in zlato/paladij za večjo trajnost in nižjo zahtevano napetost. Sredinsko nameščene elektrode zagotavljajo boljšo iskro in posledično boljši vžig. S posebno nastavitvijo izolatorja je dosežena boljša odzivnost pri dodajanju plina.
Artikel ustreza za naslednje modele:
BP6HS | ||||
Type:BP6HS | ||||
Stock No.:4511 | ||||
Details | ||||
Wrench size:20,8 mm | ||||
Thread diameter:14,0 mm | ||||
Thread Length:12,7 mm | ||||
Spark gap:0,7 mm | ||||
Resistance:not interference-free | ||||
BAJAJ | Chetak 125 Electr. | 1 | 125 | - |
BAJAJ | Chetak 125 electr.; D | 1 | 125 | - |
BAJAJ | Chetak 125 Electr.D | 1 | 125 | - |
BOSS | X2S1-90R | 1 | 90 | - |
BOSS | X4SZ-150R | 1 | 155 | - |
CAGIVA | Passing | 1 | 125 | 1994 - |
CAGIVA | Passing | 1 | 125 | 1995 - |
CAGIVA | Passing | 1 | 50 | - |
DINLI | T-Rex 100 | 1 | 100 | - |
DNEPR | 11 J Gespann 28kW | 2 | 650 | - |
DNEPR | 16 J Gespann 28kW | 2 | 650 | - |
DNEPR | MT 11 20KW | 2 | 650 | - |
DNEPR | MT 16 20KW | 2 | 650 | - |
ENDRESS | EMR 50 Ergon | 1 | 50 | 1997 - |
HMZ | Cab SB50 | 1 | 50 | 1996 - |
HYOSUNG | Avanti 50 | 1 | 50 | 1999 - |
HYOSUNG | Cab 50 | 50 | 1995 - | |
HYOSUNG | Gamma 50 | 1 | 50 | 1997 - |
HYOSUNG | Sense | 1 | 50 | - |
HYOSUNG | 50 | 1 | 50 | 2003 - |
ITALJET | Cruise | 1 | 50 | - |
ITALJET | Sunny 50 | 1 | 50 | - |
ITTECO | Hornet | 1 | 50 | - |
IZH | 6.113-01 17,7kW | 2 | 347 | - |
IZH | 6.113.6.114 17,7kW | 2 | 347 | - |
IZH | Jupitter 13,2kW | 2 | 346 | - |
IZH | Jupitter 20,6kW | 2 | 346 | - |
KTM | Bora 25 | 1 | 50 | 1981 - |
KTM | SM 25 | 1 | 50 | - |
LECSON | LTS 50 BW | 1 | 50 | - |
LECSON | LTS 50 TR | 1 | 50 | - |
MARS | MK 50/1 | 1 | 50 | - |
MOTOTECHNIKA | Karpati | 1 | 50 | - |
MOTOTECHNIKA | Motovelosiped | 1 | 45 | 1989 - |
MOTOTECHNIKA | Riga | 1 | 50 | - |
MOTOTECHNIKA | Turist | 1 | 50 | - |
MOTOTECHNIKA | Veachowina | 1 | 50 | - |
MOTOTECHNIKA | Veterok | 1 | 50 | - |
MOTOTECHNIKA | Motoroller ''Myravey'' | 200 | 1973 - | |
MZ | ATV 100 | 1 | 100 | 2003 - |
MZ | ATV 50 | 1 | 50 | 2003 - |
PEUGEOT | Rapido | 1 | 50 | - |
PEUGEOT | SV 125 | 1 | 125 | - |
PEUGEOT | SV 125; Metropolis | 1 | 125 | - |
PGO | New Galaxy 50 | 1 | 50 | - |
PGO | Star 50 | 1 | 50 | - |
PGO | Star 80 | 1 | 80 | - |
SACHS | Limbo | 1 | 50 | - |
SACHS | SR 125 | 1 | 125 | - |
SACHS | SR 125 C | 1 | 125 | - |
SACHS | SV 125 | 1 | 125 | - |
SACHS | SV 125 C | 1 | 125 | - |
SACHS | Zenith | 1 | 50 | - |
SACHS | Little Devil | 1 | 50 | - |
STEFFEN | Steffi | 1 | 50 | 1998 - |
STEFFEN | Steffi S | 1 | 50 | 1998 - |
SUZUKI | A 100 | 1 | 100 | 1995 - |
SUZUKI | DM 50 | 1 | 50 | - |
SUZUKI | GT 50 | 1 | 50 | - |
SUZUKI | OR 50 | 1 | 50 | - |
SUZUKI | RV 50 | 1 | 50 | - |
SUZUKI | RV 90 | 1 | 90 | - |
SUZUKI | TS 50 12,7mm | 1 | 50 | - |
SUZUKI | TS 50 ER | 1 | 50 | - |
T.G.M. BIMOTA | Akros 50 | 1 | 50 | - |
T.G.M. BIMOTA | Ergon 50 | 1 | 50 | - |
TGB | Bunny AS 50 X | 1 | 50 | - |
TGB | KBX 50 | 1 | 50 | - |
WINKING | Bunny AS 50 X | 1 | 50 | - |
YAMAHA | LB 2 80 | 1 | 50 | 1981 - |
YAMAHA | LB 2 M | 1 | 50 | 1981 - |
YAMAHA | LB 3 M | 1 | 50 | - |
YAMAHA | LB 80 | 1 | 80 | - |
YAMAHA | PW 80 E / F | 1 | 80 | 1993 - |
YAMAHA | RS 100 P | 1 | 100 | - |
YAMAHA | V 50 M | 1 | 50 | 1981 - 1983 |
YAMAHA | V 80 | 1 | 80 | - |
YAMAHA | V 80 H / D | 1 | 80 | - |
YAMAHA | Y 80 | 1 | 80 | - |
YAMAHA | Y 80 E | 1 | 80 | - |
YAMAHA | YB 100 | 1 | 100 | 1994 - |
ZÜNDAPP | KS 600 | 2 | 600 | 1938 - |
in ostali...