Vžigalna svečka NGK BP7HS

Podjetje NGK spada med največje proizvajalce vžigalnih svečk na svetu. Zraven tega slovi tudi kot najkvalitetnejši proizvajalec z največ izdelanimi vžigalnimi svečkami za prvo vgradnjo. Zaradi tega lahko srečamo vžigalne svečke NGK v skoraj vseh novejših skuterjih, motornih kolesih, štirikolesnikih...
Ponudba obsega naslednje kategorije:
- Standardne vžigalne svečke
- Laser platinum vžigalne svečke
- Laser iridium vžigalne svečke
- Iridium IX vžigalne svečke
- Racing vžigalne svečke
Standardne vžigalne svečke OEM kvalitete nudijo enakomerno delovanje. Dobro tesnjenje le-teh omogočajo trojna tesnila. So najbolj prodajane vžigalne svečke podjetja NGK.
Laser platinum vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz platine zagotovi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Laser iridium vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz iridija zagotavi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Iridium IX vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig, dolge servisne intervale, izboljšano odzivnost ob dodajanju plina, veliko odpornost na okvare in zmanjševanje emisij, ki vodi k zmanjšanju porabe goriva. Elektroda debeline 0,6 mm je izdelana iz iridija, zaradi česar je zelo vzdržljiva, saj ima iridij ekstremno visoko točko tališča (2400 °C). Medtem, ko se pri standardnih vžigalnih svečkah razdalja med elektrodama s časom povečuje in lahko vpliva na kakovost iskre, se le-ta pri Iridium IX svečkah ne spreminja. Tukaj se uporaba plemenitih kovin izkaže v pravem pomenu besede. Primerne so tudi za današnje tehnološko napredne visoko zmogljive motorje.
Racing vžigalne svečke so izdelane za tekmovalne namene, tako da prenesejo skrajne mehanske in toplotne obremenitve današnjih tehnološko naprednih visoko zmogljivih motorjev.
Pri izdelavi se uporabljajo žlahtni materiali kot so platina in zlato/paladij za večjo trajnost in nižjo zahtevano napetost. Sredinsko nameščene elektrode zagotavljajo boljšo iskro in posledično boljši vžig. S posebno nastavitvijo izolatorja je dosežena boljša odzivnost pri dodajanju plina.
Artikel ustreza za naslednje modele:
BP7HS | ||||
Type:BP7HS | ||||
Stock No.:5111 | ||||
Details | ||||
Wrench size:20,8 mm | ||||
Thread diameter:14,0 mm | ||||
Thread Length:12,7 mm | ||||
Spark gap:0,7 mm | ||||
Resistance:not interference-free | ||||
ADLY | ATV 50 | 1 | 50 | - |
BIMOTA | DB-1/S (Ducati) | 2 | 750 | 1986 - 1987 |
BLANEY | FX100 | 1 | 100 | 2000 - |
BLANEY | FX70 | 1 | 79 | 1999 - |
BLANEY | FX90 | 1 | 90 | 2000 - |
BUFFALO | MK 50 | 1 | 50 | 1996 - |
CAGIVA | Alazzurra 350 | 1 | 350 | 1984 - |
CAGIVA | Alazzurra 650 | 1 | 650 | 1984 - |
CAGIVA | Elefant 350 | 1 | 350 | - |
CAGIVA | Elefant 650 | 1 | 650 | 1985 - 1988 |
CCF | Adly 100 | 1 | 100 | 1996 - |
CCF | Adly 50 | 1 | 50 | 1996 - |
CCF | Cat 50 | 1 | 50 | 1997 - |
CPI | Aragon Mofa | 1 | 50 | 2007 - |
CPI | Aragon Mofa GP | 1 | 50 | 2007 - |
DDR | DRR 50 | 1 | 50 | 2004 - |
DDR | DRR 90 | 1 | 90 | 2004 - |
DERBI | Hunter (D + A) | 1 | 50 | 1995 - |
DUCATI | 350 F3 Desmo | 2 | 350 | 1985 - 1987 |
DUCATI | 350 Junior | 1 | 350 | 1992 - 1992 |
DUCATI | 650 Indiana | 2 | 650 | 1987 - |
DUCATI | 900 S,SS,GTS,SD,S2,HR | 2 | 900 | 1980 - 1987 |
DUCATI | Mille | 2 | 972 | - |
ERING | Tornado 50 | 1 | 50 | - |
FANTIC | Trial 200 | 1 | 160 | - |
FANTIC | Grinta | 1 | 50 | - |
FANTIC | Queenie | 1 | 50 | - |
GARELLI | Grinta 50 | 1 | 50 | 1993 - |
GARELLI | Pony 50 | 1 | 50 | - |
GARELLI | Queenie 50 | 1 | 50 | 1992 - |
GARELLI | Racing SR / Racing | 1 | 50 | -1993 |
GARELLI | SR | 1 | 50 | - |
HERCULES | KX 5 | 1 | 50 | 1986 - |
HERCULES | XE 5 | 1 | 50 | 1986 - |
HERKULES | ATV 50 VG | 1 | 50 | 2004 - |
HERKULES | ATV 50 VS | 1 | 50 | 2004 - |
HYOSUNG | Supercab | 1 | 100 | 1997 - |
HYOSUNG | WOW 50 | 50 | 2004 - | |
HYOSUNG | WOW 90 | 1 | 90 | 2004 - |
ITALJET | Ascot 50 | 1 | 50 | - |
ITALJET | Bazooka - Bazooka II | 1 | 50 | - |
ITALJET | Pista 50 ; Pista II | 1 | 50 | - |
ITALJET | Reporter | 1 | 50 | - |
ITALJET | Scoop 50 | 1 | 50 | - |
ITALJET | Yankee 50 | 1 | 50 | - |
IZH | 7.107 16,2kW | 2 | 347 | - |
IZH | Planeta 13,2kW | 2 | 347 | - |
IZH | Planeta 14,7kW | 2 | 347 | - |
KINETIC | Pride | 1 | 50 | - |
KINETIC | Pride | 1 | 80 | - |
MARS | SM 50 | 1 | 50 | - |
MARS | SM 50/1 | 1 | 50 | - |
MBK | New Sorriso 50 | 1 | 50 | 1995 - |
MBK | Target 50 | 1 | 50 | - |
MINSK | MMB3-3.112 7,3kW | 1 | 125 | - |
MINSK | MMB3-3.113 7,3kW | 1 | 125 | - |
MINSK | MMB3-3.1131 7,3kW | 1 | 125 | - |
MINSK | MMB3-3.11311 7,3kW | 1 | 125 | - |
MINSK | Mototeleschka C-3.901 7,3kW | 1 | 125 | - |
MOTO ROMA | Roadrunner 4 | 1 | 100 | 2004 - |
MOTO ROMA | Sport 100 | 1 | 100 | 2004 - |
MOTOTECHNIKA | Mokick | 1 | 50 | - |
MOTOTECHNIKA | Tricycle ''ZID-50'' | 1 | 50 | 1998 - |
PGO | Big Max Sport 50 | 1 | 50 | 1996 - |
PGO | Comet | 1 | 50 | - |
PGO | Galaxy 25 | 1 | 50 | - |
PGO | Galaxy 50 | 1 | 50 | - |
PGO | PMS 50 | 1 | 50 | 1999 - |
PGO | PMX 50 | 1 | 50 | 1999 - |
PGO | Rodoshow | 1 | 50 | 2000 - |
PGO | Star 2 | 1 | 50 | - |
PGO | Super Comet 50 | 1 | 50 | - |
PGO | T-REX 125 2T | 1 | 125 | 1999 - |
PGO | T-REX 50 | 1 | 50 | 1999 - |
PGO | TR3 | 1 | 50 | - |
PGO | TR3-50 | 1 | 50 | - |
QUADZILLA | M100 | 1 | 100 | - |
SACHS | KX 5 | 1 | 50 | 1986 - |
SACHS | XE 5 | 1 | 50 | 1986 - |
SHE LUNG | Club | 1 | 50 | - |
SHE LUNG | Racer | 1 | 50 | - |
SUZUKI | K 50 | 1 | 50 | - |
TNG | Venice 492 | 1 | 50 | - |
TOKAIDO | 50 V | 1 | 50 | - |
TOKAIDO | SM 50 | 1 | 50 | - |
TOKAIDO | SM 50/1 | 1 | 50 | - |
TRAILBLAZER | 2-Stroke/ Takt | 1 | 90 | - |
TRAILBLAZER | 50 | 1 | 50 | - |
URAL AMERICA | Deco Classic | 2 | 650 | 1997 - 1998 |
URAL AMERICA | Deco Cruiser | 2 | 650 | 1998 - |
URAL AMERICA | Italia Cruiser | 2 | 650 | 1994 - 1997 |
URAL AMERICA | Italia Cruiser II | 2 | 650 | 1998 - |
URAL AMERICA | Solo Cruiser | 2 | 650 | 1998 - |
URAL AMERICA | Solo Single | 2 | 650 | 1994 - 1997 |
URAL AMERICA | Sportsman | 2 | 650 | 1994 - 1996 |
URAL AMERICA | Sportsman Classic | 2 | 650 | 1997 - 1998 |
URAL AMERICA | Tourist Classic | 2 | 650 | 1997 - 1998 |
URAL AMERICA | Tourist Sidecar | 2 | 650 | 1994 - 1997 |
VIVA | Viva 50 | 1 | 50 | 1996 - |
WINKING | Bunny AS / AT / AX | 1 | 50 | - |
YAMAHA | CY 50 | 1 | 50 | 1994 - |
YAMAHA | CY 50 E | 1 | 50 | 1993 - |
YAMAHA | R 125 SE | 1 | 125 | - |
YAMAHA | RS 125 P | 1 | 125 | - |
YAMAHA | CT 50 SS | 1 | 50 | - |
YAMAHA | Jog-Z 50 | 1 | 50 | 1995 - |
YERF-DOG | 23000 | 1 | 90 | 2004 - |
ZID | Fermer 3DK5.904 9,6kW | 1 | 197 | - |
ZID | Sova 11kW | 1 | 200 | - |
ZID | Sova 175 | 1 | 175 | 1993 - |
ZID | Woshod 124.000-01-900 7,7kW | 1 | 175 | - |
ZID | Woshod 128.000-01-900 10,3kW | 1 | 175 | - |
ZID | Woshod 144.000-01-900 9,9kW | 1 | 175 | - |
ZID | Zid-200 3Dk5.104 11,1kW | 1 | 197 | - |
ZONGSHEN | Qingqi B2 2Stroke QM50QT-B2 | 1 | 50 | - |
ZONGSHEN | Vento Phantom 2Stroke | 1 | 50 | - |
ZONGSHEN | Vento Triton 2Stroke | 1 | 50 | - |
ZONGSHEN | Vento Zip 2Stroke | 1 | 50 | - |
ZÜNDAPP | KS 601 | 2 | 600 | - |
in ostali...