Vžigalna svečka NGK BP8ES
Tehnične lastnosti:
- velikost ključa: 20,8 mm
- premer navoja: 14 mm
- dolžina navoja: 19mm
- reža za iskro: 0,8 mm
Podjetje NGK spada med največje proizvajalce vžigalnih svečk na svetu. Zraven tega slovi tudi kot najkvalitetnejši proizvajalec z največ izdelanimi vžigalnimi svečkami za prvo vgradnjo. Zaradi tega lahko srečamo vžigalne svečke NGK v skoraj vseh novejših skuterjih, motornih kolesih, štirikolesnikih...
Ponudba obsega naslednje kategorije:
- Standardne vžigalne svečke
- Laser platinum vžigalne svečke
- Laser iridium vžigalne svečke
- Iridium IX vžigalne svečke
- Racing vžigalne svečke
Standardne vžigalne svečke OEM kvalitete nudijo enakomerno delovanje. Dobro tesnjenje le-teh omogočajo trojna tesnila. So najbolj prodajane vžigalne svečke podjetja NGK.
Laser platinum vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz platine zagotovi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Laser iridium vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz iridija zagotavi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Iridium IX vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig, dolge servisne intervale, izboljšano odzivnost ob dodajanju plina, veliko odpornost na okvare in zmanjševanje emisij, ki vodi k zmanjšanju porabe goriva. Elektroda debeline 0,6 mm je izdelana iz iridija, zaradi česar je zelo vzdržljiva, saj ima iridij ekstremno visoko točko tališča (2400 °C). Medtem, ko se pri standardnih vžigalnih svečkah razdalja med elektrodama s časom povečuje in lahko vpliva na kakovost iskre, se le-ta pri Iridium IX svečkah ne spreminja. Tukaj se uporaba plemenitih kovin izkaže v pravem pomenu besede. Primerne so tudi za današnje tehnološko napredne visoko zmogljive motorje.
Racing vžigalne svečke so izdelane za tekmovalne namene, tako da prenesejo skrajne mehanske in toplotne obremenitve današnjih tehnološko naprednih visoko zmogljivih motorjev.
Pri izdelavi se uporabljajo žlahtni materiali kot so platina in zlato/paladij za večjo trajnost in nižjo zahtevano napetost. Sredinsko nameščene elektrode zagotavljajo boljšo iskro in posledično boljši vžig. S posebno nastavitvijo izolatorja je dosežena boljša odzivnost pri dodajanju plina.
Artikel ustreza za naslednje modele:
MOTO:
LAVERDA 750 2 750 1970 - 1972
LAVERDA 750 GS 2 750 1970 - 1972
LAVERDA 750 GT 2 750 1970 - 1972
LAVERDA 750 S 2 750 1970 - 1972
LAVERDA 750 SF-2D 2 750 1970 - 1972
LAVERDA 750 SFC 2 750 1970 - 1972
LML-VESPA NV 125 SPL 1 125 1996 -
LML-VESPA NV 150 SPL 1 150 1996 -
MATCHLESS G15CS 2 750 1965 - 1969
MATCHLESS G15CSR 2 750 1965 - 1969
MOTO GUZZI MC 1000 Le Mans IV 2 1000 1985 - 1989
MOTO GUZZI MC Monza 500 (PE) (49hp) 2 500 1981 - 1987
MOTO GUZZI MC V 35 III 2 350 1985 -
MOTO GUZZI MC V 40 Imola 2 400
MOTO GUZZI MC V 50 III (PF) (49hp) 2 500 1981 - 1987
MOTO GUZZI MC V 65 2 650 -1986
MOTO GUZZI MC V 65 Florida 2 650 -1986
MOTO GUZZI MC V 65 NTX 2 650 -1989
MOTO GUZZI MC V 65 SP 2 650 -1986
MOTO GUZZI MC V 65 TT 2 650 -1986
MOTO MORINI 400 Dart 2 400 1991 -
MOTO MORINI 501 Excalibur 2 500 1991 -
MUENCH 4-1200 TS 4 1200 -1982
MUENCH 4-1200 TTS-E 4 1200 -1982
MUENCH Mammut 1000 TTS 4 1000 -1982
MUENCH Mammut 1200 TS 4 1200 -1982
NORTON Atlas 750 2 750
NORTON Ranger P11A 2 750
PAIGGIO Free 25 Mofa 1 25
PAIGGIO Velofax 50 1 50
PAIGGIO Velofax 50 Mofa 1 50
SUZUKI RG 50 KE 1 50
SUZUKI TS 125 ER (Constr. Code N) 1 125 1979 - 1979
SUZUKI TS 80 XE (Constr.Code H) 1 80
SUZUKI TS 80 XR (Constr. Code H) 1 80 1986 - 1987
YAMAHA RX 150 1 150 1993 -
YAMAHA RX-ZD 1 100 1993 -
YAMAHA V 120 JR 1 120 1994 -
YAMAHA V 120 ZR 1 120 1994 -
YAMAHA XS 650 (447) 2 650 1976 - 1983
ATV:
QUADZILLA ProShark 1 100
QUADZILLA ProShark Type R 1 100
QUADZILLA X 100 1 100
in ostali...