Vžigalna svečka NGK BPR6HS

Podjetje NGK spada med največje proizvajalce vžigalnih svečk na svetu. Zraven tega slovi tudi kot najkvalitetnejši proizvajalec z največ izdelanimi vžigalnimi svečkami za prvo vgradnjo. Zaradi tega lahko srečamo vžigalne svečke NGK v skoraj vseh novejših skuterjih, motornih kolesih, štirikolesnikih...
Ponudba obsega naslednje kategorije:
- Standardne vžigalne svečke
- Laser platinum vžigalne svečke
- Laser iridium vžigalne svečke
- Iridium IX vžigalne svečke
- Racing vžigalne svečke
Standardne vžigalne svečke OEM kvalitete nudijo enakomerno delovanje. Dobro tesnjenje le-teh omogočajo trojna tesnila. So najbolj prodajane vžigalne svečke podjetja NGK.
Laser platinum vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz platine zagotovi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Laser iridium vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz iridija zagotavi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Iridium IX vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig, dolge servisne intervale, izboljšano odzivnost ob dodajanju plina, veliko odpornost na okvare in zmanjševanje emisij, ki vodi k zmanjšanju porabe goriva. Elektroda debeline 0,6 mm je izdelana iz iridija, zaradi česar je zelo vzdržljiva, saj ima iridij ekstremno visoko točko tališča (2400 °C). Medtem, ko se pri standardnih vžigalnih svečkah razdalja med elektrodama s časom povečuje in lahko vpliva na kakovost iskre, se le-ta pri Iridium IX svečkah ne spreminja. Tukaj se uporaba plemenitih kovin izkaže v pravem pomenu besede. Primerne so tudi za današnje tehnološko napredne visoko zmogljive motorje.
Racing vžigalne svečke so izdelane za tekmovalne namene, tako da prenesejo skrajne mehanske in toplotne obremenitve današnjih tehnološko naprednih visoko zmogljivih motorjev.
Pri izdelavi se uporabljajo žlahtni materiali kot so platina in zlato/paladij za večjo trajnost in nižjo zahtevano napetost. Sredinsko nameščene elektrode zagotavljajo boljšo iskro in posledično boljši vžig. S posebno nastavitvijo izolatorja je dosežena boljša odzivnost pri dodajanju plina.
Artikel ustreza za naslednje modele:
BPR6HS | ||||
Type:BPR6HS | ||||
Stock No.:7022 | ||||
Details | ||||
Wrench size:20,8 mm | ||||
Thread diameter:14,0 mm | ||||
Thread Length:12,7 mm | ||||
Spark gap:0,7 mm | ||||
Resistance:interference-free, 5 kOhm | ||||
ATALA | Byte 25 | 1 | 50 | 1996 - |
ATALA | Byte 50 | 1 | 50 | 1996 - |
ATALA | Hacker - Hacker Racing | 1 | 50 | - |
ATALA | Hacker AT12 | 1 | 50 | 1996 - |
ATALA | Hacker AT12 Racing | 1 | 50 | 1996 - |
ATALA | Hacker AT12 Racing LC | 1 | 50 | 1996 - |
ATALA | Racing | 1 | 50 | 1996 - |
ATALA | Skeggia | 1 | 50 | 1998 - |
DAELIM | Cordi 50 | 1 | 50 | 2004 - |
GARELLI | PMX Sport 110 | 1 | 110 | - |
HONDA | Camino | 1 | 50 | 1975 - 1987 |
HONDA | NH 125 Lead | 1 | 125 | 1983 - 1986 |
HONDA | SH 80 E Scoopy | 1 | 80 | 1984 - 1984 |
HONDA | NB 50 M Melody | 1 | 50 | 1984 - |
HONDA | NH 125 D Lead | 1 | 125 | 1983 - |
HONDA | NH 50 Lead | 1 | 50 | 1987 - 1988 |
HONDA | NH 50 M | 1 | 50 | 1993 - |
HONDA | NH 50 MS Lead | 1 | 50 | 1985 - 1987 |
HONDA | NH 80 MS Lead | 1 | 80 | 1983 - |
HONDA | SH 50 | 1 | 50 | 1987 - 1996 |
HONDA | SH 50 New | 1 | 50 | 1997 - |
ITALJET | Formula 50 | 1 | 50 | 1995 - |
ITALJET | Velocifero | 1 | 50 | -1997 |
MALAGUTI | CR 1 | 1 | 50 | 1995 - |
MALAGUTI | Crosser CR1 50 | 1 | 50 | - |
MZ | Moskito 50RX | 1 | 50 | 2002 - |
PEUGEOT | SC 50 L (I) | 1 | 50 | - |
PEUGEOT | SC80L | 1 | 80 | 1982 - |
PEUGEOT | SX Pro | 1 | 50 | - |
PUCH | Lido | 1 | 50 | - |
SACHS | Bee 50 | 1 | 50 | - |
SACHS | City Roller CV 50 | 1 | 50 | - |
SACHS | City Roller CV 80 | 1 | 80 | - |
SACHS | Speedforce 25 | 1 | 50 | 2007 - |
SACHS | Speedforce 50 | 1 | 50 | 2007 - |
SACHS | Speedforce R50 | 1 | 50 | 2007 - |
SACHS | Speedjet 25 | 1 | 50 | - |
SACHS | Speedjet 50 | 1 | 50 | - |
SACHS | SX1 | 1 | 50 | - |
SASY | Classic 200 E | 1 | 50 | 1996 - |
SASY | Jet 50 | 1 | 50 | 1996 - |
SASY | Mulan B | 1 | 50 | 1996 - |
SASY | Mulan Super AG | 1 | 50 | 1996 - |
SASY | Standard 50 | 1 | 50 | 1996 - |
SIAM | Scros | 1 | 50 | - |
SIAM | Scross | 1 | 50 | - |
SIAMOTO | Birdie 25 Mofa | 1 | 25 | 1999 - |
SIAMOTO | Birdie 50 Mokick | 1 | 50 | 1999 - |
SIAMOTO | irdie 25 | 1 | 25 | 1999 - |
SIMSON | Star 50 | 1 | 50 | 1996 - |
SUZUKI | AE 50 | 1 | 50 | 1993 - |
SUZUKI | AP 50 | 1 | 50 | 1995 - |
SUZUKI | CP 50 | 1 | 50 | - |
SUZUKI | CP 50 H-J,L/M/N | 1 | 50 | - |
SUZUKI | CS 80 | 1 | 80 | - |
SUZUKI | CX 50 | 1 | 50 | - |
SUZUKI | CY 50 | 1 | 50 | - |
SUZUKI | FM 90 | 1 | 90 | - |
SUZUKI | FR 80 | 1 | 80 | - |
SUZUKI | Katana AY50 aircooled | 1 | 50 | 1997 - |
SUZUKI | Katana AY50 watercooled | 1 | 50 | 1997 - |
SUZUKI | Suzy | 1 | 50 | 1995 - |
SUZUKI | TR 50 S Magic | 1 | 50 | 1998 - |
SUZUKI | TR 50 S Streetmagic | 1 | 50 | 1998 - |
SUZUKI | Address | 1 | 50 | - |
SUZUKI | AH 50 | 1 | 50 | 1992 - |
SUZUKI | AH 50 Adress | 1 | 50 | 1992 - |
SUZUKI | AH 50 GP | 1 | 50 | 1995 - |
SUZUKI | AP 50 S | 1 | 50 | 1995 - |
SUZUKI | AP 50 T | 1 | 50 | 1996 - |
SUZUKI | AY Katana WRX/WR/W | 1 | 50 | 1997 - |
SUZUKI | CP 50 | 1 | 50 | 1989 - 1992 |
VENTO | Avalanche EX100 | 1 | 100 | - |
YAMAHA | CA 50 | 1 | 50 | 1983 - 1987 |
YAMAHA | CV 50 | 1 | 50 | - |
YAMAHA | Jog 50 | 1 | 50 | 1990 - |
YAMAHA | PW 80 | 1 | 80 | 1983 - 1990 |
YAMAHA | SG 50 | 1 | 50 | 1984 - 1985 |
YAMAHA | YF 60 (1HN) | 1 | 60 | 1987 - 1988 |
in ostali...