Vžigalna svečka NGK BR7ES

Podjetje NGK spada med največje proizvajalce vžigalnih svečk na svetu. Zraven tega slovi tudi kot najkvalitetnejši proizvajalec z največ izdelanimi vžigalnimi svečkami za prvo vgradnjo. Zaradi tega lahko srečamo vžigalne svečke NGK v skoraj vseh novejših skuterjih, motornih kolesih, štirikolesnikih...
Ponudba obsega naslednje kategorije:
- Standardne vžigalne svečke
- Laser platinum vžigalne svečke
- Laser iridium vžigalne svečke
- Iridium IX vžigalne svečke
- Racing vžigalne svečke
Standardne vžigalne svečke OEM kvalitete nudijo enakomerno delovanje. Dobro tesnjenje le-teh omogočajo trojna tesnila. So najbolj prodajane vžigalne svečke podjetja NGK.
Laser platinum vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz platine zagotovi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Laser iridium vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz iridija zagotavi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Iridium IX vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig, dolge servisne intervale, izboljšano odzivnost ob dodajanju plina, veliko odpornost na okvare in zmanjševanje emisij, ki vodi k zmanjšanju porabe goriva. Elektroda debeline 0,6 mm je izdelana iz iridija, zaradi česar je zelo vzdržljiva, saj ima iridij ekstremno visoko točko tališča (2400 °C). Medtem, ko se pri standardnih vžigalnih svečkah razdalja med elektrodama s časom povečuje in lahko vpliva na kakovost iskre, se le-ta pri Iridium IX svečkah ne spreminja. Tukaj se uporaba plemenitih kovin izkaže v pravem pomenu besede. Primerne so tudi za današnje tehnološko napredne visoko zmogljive motorje.
Racing vžigalne svečke so izdelane za tekmovalne namene, tako da prenesejo skrajne mehanske in toplotne obremenitve današnjih tehnološko naprednih visoko zmogljivih motorjev.
Pri izdelavi se uporabljajo žlahtni materiali kot so platina in zlato/paladij za večjo trajnost in nižjo zahtevano napetost. Sredinsko nameščene elektrode zagotavljajo boljšo iskro in posledično boljši vžig. S posebno nastavitvijo izolatorja je dosežena boljša odzivnost pri dodajanju plina.
Artikel ustreza za naslednje modele:
BR7ES | ||||
Type:BR7ES | ||||
Stock No.:5122 | ||||
Details | ||||
Wrench size:20,8 mm | ||||
Thread diameter:14,0 mm | ||||
Thread Length:19,0 mm | ||||
Spark gap:0,8 mm | ||||
Resistance:interference-free, 5 kOhm | ||||
BETA | EVO 125 2T | 1 | 125 | 2008 - |
BETA | EVO 200 2T | 1 | 200 | 2008 - |
BETA | EVO 250 2T | 1 | 250 | 2008 - |
BETA | EVO 290 2T | 1 | 290 | 2008 - |
BETA | REV 3 | 1 | 200 | - |
BETA | REV 3 | 1 | 270 | - |
BETA | REV 3 (Italy) | 1 | 125 | - |
BETA | RR 300 | 1 | 300 | 2012 - |
BOMBARDIER | 503 Alpine | - | ||
BOMBARDIER | 503 Blizzard 5500MX | - | ||
BOMBARDIER | 503 Everest 500 | - | ||
BOMBARDIER | 503 Futura 500, -E | - | ||
BOMBARDIER | 503 Grand Prix Spec. | - | ||
BOMBARDIER | 503 Sonic MX | - | ||
CHAPARRAL | 295 | - | ||
CHAPARRAL | 340 | - | ||
CHAPARRAL | 440 19.0mm(3 4 ) Reach | - | ||
CPI | Supercross 50 | 1 | 50 | 2003 - |
CPI | Supermoto 50 | 1 | 50 | 2003 - |
CPI | Aragon 50 | 1 | 50 | 2006 - |
CPI | Aragon GP 50 Sport | 1 | 50 | 2006 - |
CPI | GTR 50 | 1 | 50 | 2003 - |
CPI | GTS 125 | 1 | 125 | 2003 - |
CPI | GTS 150 | 1 | 150 | 2003 - |
CPI | GTS 200 | 1 | 200 | 2003 - |
CPI | GTS 50 | 1 | 50 | 2003 - |
CPI | Hussar Euro 2 | 1 | 50 | 2003 - |
CPI | Oliver 50 | 1 | 50 | 2003 - |
CPI | Oliver City | 1 | 50 | 2006 - |
CPI | Oliver Sport | 1 | 50 | 2006 - |
CPI | Popcorn Euro 2 | 1 | 50 | 2003 - |
CPI | X-Large 125 | 1 | 125 | 2003 - |
CPI | X-Large 150 | 1 | 150 | 2003 - |
CPI | X-Large 200 | 1 | 200 | 2003 - |
CPI | 200 | 1 | 50 | 2003 - |
EXPLORER (ATU) | Spin GE50 | 1 | 50 | - |
GENERIC | 50.com | 1 | 50 | - |
GENERIC | Cracker 50 | 1 | 50 | - |
GENERIC | Evolution 50 | 1 | 50 | - |
GENERIC | Explorer Cracker 50 | 1 | 50 | - |
GENERIC | Explorer Race 50 | 1 | 50 | - |
GENERIC | Explorer Spin 50 | 1 | 50 | - |
GENERIC | Explorer Twister 50 | 1 | 50 | - |
GENERIC | G-Ride 50.com | 1 | 50 | - |
GENERIC | G-Ride Evolution 50 | 1 | 50 | - |
GENERIC | Generic Cracker 50 | 1 | 50 | - |
GENERIC | Generic Ideo 50 | 1 | 50 | - |
GENERIC | Generic Race 50 | 1 | 50 | - |
GENERIC | Generic Toxic 50 | 1 | 50 | - |
GENERIC | Generic XOR 50 | 1 | 50 | - |
GENERIC | Ideo 50 | 1 | 50 | - |
GENERIC | Omen 50 | 1 | 50 | - |
GENERIC | Race 50 | 1 | 50 | - |
GENERIC | Race Limited 50 | 1 | 50 | - |
GENERIC | Ride 50.com | 1 | 50 | - |
GENERIC | Ride Cracker 50 | 1 | 50 | - |
GENERIC | Ride Evolution 50 | 1 | 50 | - |
GENERIC | Ride Omen 50 | 1 | 50 | - |
GENERIC | Ride Race 50 | 1 | 50 | - |
GENERIC | Ride Slash 50 | 1 | 50 | - |
GENERIC | Ride Topic 50 | 1 | 50 | - |
GENERIC | Ride Twister 50 | 1 | 50 | - |
GENERIC | Roc 50 | 1 | 50 | - |
GENERIC | Twister 50 | 1 | 50 | - |
GENERIC | XOR 50 | 1 | 50 | - |
KAWASAKI | KL 250 | 1 | 250 | 1979 - 1983 |
KAWASAKI | LX 250 | 1 | 250 | 2009 - 2011 |
KAWASAKI | Z 250 | 2 | 250 | 1980 - 1980 |
KAWASAKI | Z 400 | 2 | 400 | 1976 - 1981 |
KAWASAKI | Z 440 | 2 | 440 | 1980 - 1985 |
KAWASAKI | Z 650 B | 4 | 650 | 1977 - 1980 |
KAWASAKI | Z 650 C | 4 | 650 | 1977 - 1980 |
KAWASAKI | Z 650 SR | 4 | 650 | 1979 - 1980 |
KAWASAKI | A X-2 | 650 | 1986 - 1995 | |
KAWASAKI | Jet Mate | 650 | 1989 - 1992 | |
KAWASAKI | JF650B TS 1989-96 | 650 | 1989 - 1996 | |
KAWASAKI | Mate | 650 | - | |
KAWASAKI | SC | 650 | 1991 - 1995 | |
KEEWAY | Easy 25 V2 | 1 | 50 | - |
KEEWAY | Easy 45 V2 | 1 | 50 | - |
KEEWAY | Flash 25 V1 | 1 | 50 | - |
KEEWAY | Flash 45 V1 | 1 | 50 | - |
KEEWAY | Foc. 25 V2 | 1 | 50 | - |
KEEWAY | Foc. 45 V1 | 1 | 50 | - |
KEEWAY | Foc. 45 V2 | 1 | 50 | - |
KEEWAY | Hurricane 25 V2 | 1 | 50 | - |
KEEWAY | Hurricane 45 V1 | 1 | 50 | - |
KEEWAY | Hurricane 45 V2 | 1 | 50 | - |
KEEWAY | Matrix 25 V2 | 1 | 50 | - |
KEEWAY | Matrix 45 V1 | 1 | 50 | - |
KEEWAY | Matrix 45 V2 | 1 | 50 | - |
KEEWAY | RY8 25 | 1 | 50 | - |
KEEWAY | RY8 45 | 1 | 50 | - |
KEEWAY | RY8 45 SP | 1 | 50 | - |
KTM | 250 EXC | 1 | 250 | 2010 - |
KTM | 250 EXC (E-Starter) | 1 | 250 | 2010 - |
KTM | 250 EXC Enduro Competition | 1 | 250 | 2003 - |
KTM | 250 EXC Six Days | 1 | 250 | 2010 - |
KTM | 250 MXC | 1 | 250 | 2004 - |
KTM | 250 XC | 1 | 250 | 2010 - |
KTM | 250 XC-W | 1 | 250 | 2010 - |
KTM | 300 EXC | 1 | 300 | 2010 - |
KTM | 300 EXC Enduro Competition | 1 | 300 | 2003 - |
KTM | 300 EXC Sixt Days | 1 | 300 | 2010 - |
KTM | 300 MXC | 1 | 300 | 2003 - |
KTM | 300 XC | 1 | 300 | 2010 - |
KTM | 300 XC-W | 1 | 300 | 2010 - |
PIAGGIO VESPA | DN | 1 | 200 | - |
PIAGGIO VESPA | DS | 1 | 200 | - |
PIAGGIO VESPA | PE | 1 | 200 | - |
PIAGGIO VESPA | PK 50 S Auto | 1 | 50 | - |
PIAGGIO VESPA | PX 200 E Grand-Sport | 1 | 200 | 1984 - |
PIAGGIO VESPA | PX 200 E Lusso | 1 | 200 | 1984 - |
PIAGGIO VESPA | Vespa Rally | 1 | 200 | - |
POLARIS | EC80PL-04 | - | ||
POLARIS | EC80PL-05 | - | ||
SACHS | W 2000 | 1 | 294 | - |
SCORPION | 2F340-6 | - | ||
SKI-DOO | Alpine 503 | - | ||
SKI-DOO | Blizzard 5500 MX | - | ||
SKI-DOO | Everest | - | ||
SUZUKI | JR 80 | 1 | 80 | 2002 - |
in ostali...