Vžigalna svečka NGK CR6HSA

Podjetje NGK spada med največje proizvajalce vžigalnih svečk na svetu. Zraven tega slovi tudi kot najkvalitetnejši proizvajalec z največ izdelanimi vžigalnimi svečkami za prvo vgradnjo. Zaradi tega lahko srečamo vžigalne svečke NGK v skoraj vseh novejših skuterjih, motornih kolesih, štirikolesnikih...
Ponudba obsega naslednje kategorije:
- Standardne vžigalne svečke
- Laser platinum vžigalne svečke
- Laser iridium vžigalne svečke
- Iridium IX vžigalne svečke
- Racing vžigalne svečke
Standardne vžigalne svečke OEM kvalitete nudijo enakomerno delovanje. Dobro tesnjenje le-teh omogočajo trojna tesnila. So najbolj prodajane vžigalne svečke podjetja NGK.
Laser platinum vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz platine zagotovi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Laser iridium vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz iridija zagotavi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Iridium IX vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig, dolge servisne intervale, izboljšano odzivnost ob dodajanju plina, veliko odpornost na okvare in zmanjševanje emisij, ki vodi k zmanjšanju porabe goriva. Elektroda debeline 0,6 mm je izdelana iz iridija, zaradi česar je zelo vzdržljiva, saj ima iridij ekstremno visoko točko tališča (2400 °C). Medtem, ko se pri standardnih vžigalnih svečkah razdalja med elektrodama s časom povečuje in lahko vpliva na kakovost iskre, se le-ta pri Iridium IX svečkah ne spreminja. Tukaj se uporaba plemenitih kovin izkaže v pravem pomenu besede. Primerne so tudi za današnje tehnološko napredne visoko zmogljive motorje.
Racing vžigalne svečke so izdelane za tekmovalne namene, tako da prenesejo skrajne mehanske in toplotne obremenitve današnjih tehnološko naprednih visoko zmogljivih motorjev.
Pri izdelavi se uporabljajo žlahtni materiali kot so platina in zlato/paladij za večjo trajnost in nižjo zahtevano napetost. Sredinsko nameščene elektrode zagotavljajo boljšo iskro in posledično boljši vžig. S posebno nastavitvijo izolatorja je dosežena boljša odzivnost pri dodajanju plina.
Artikel ustreza za naslednje modele:
CR6HSA | ||||
Type:CR6HSA | ||||
Stock No.:2983 | ||||
Details | ||||
Wrench size:16,0 mm | ||||
Thread diameter:10,0 mm | ||||
Thread Length:12,7 mm | ||||
Spark gap:0,7 mm | ||||
Resistance:interference-free, 5 kOhm | ||||
EPPELLA | Monkey 50 Edition | 1 | 50 | 2007 - |
HONDA | CA 125 Rebel | 1 | 125 | 1995 - 1996 |
HONDA | CA 125 Rebel | 1 | 125 | 1997 - 2000 |
HONDA | CB 250 | 2 | 250 | 1996 - 1998 |
HONDA | CB 250 Nighthawk | 1 | 250 | 1992 - 2001 |
HONDA | CD 250 U | 1 | 250 | 1988 - 1992 |
HONDA | CMX 250 C Rebel | 2 | 250 | 1996 - 1996 |
HONDA | CMX 250 C Rebel | 2 | 250 | 1997 - 1999 |
HONDA | CRF 50 F | 1 | 50 | 2007 - |
HONDA | CRF 70 F | 1 | 70 | 2005 - |
HONDA | CT 70 | 1 | 70 | 1980 - 1992 |
HONDA | ST 50 Dax | 1 | 50 | 1988 - 2000 |
HONDA | XR 50 | 1 | 50 | 1993 - 2002 |
HONDA | XR 50 R | 1 | 50 | 2003 - 2004 |
HONDA | XR 70 R | 1 | 70 | 1997 - 2000 |
HONDA | Z 50 R Monkey | 1 | 50 | 1981 - 1986 |
HONDA | SCV 100 Lead | 1 | 100 | 2003 - |
HONDA | TRX 90 | 1 | 90 | 1993 - 1994 |
JINCHENG | CJ 70 A (Honda Charly) | 1 | 70 | - |
JINCHENG | JC 90 (Honda Supercub) | 1 | 90 | - |
JINCHENG | JC 90-2B | 1 | 90 | - |
KAWASAKI | KLX 110 | 1 | 110 | 2007 - |
KEEWAY | ARN 125 | 1 | 125 | - |
KEEWAY | Foc. 125 | 1 | 125 | - |
KEEWAY | Matrix 125 V1 | 1 | 125 | - |
LIFAN | LF250 | 250 | - | |
LIFAN | LF250-B | 250 | - | |
MBK | XC 125 Flame | 1 | 125 | -1994 |
MIDWEST | JC50Q-9 | 1 | 50 | 2000 - |
MIDWEST | JC70Y | 1 | 70 | 2000 - |
MIDWEST | JS70Y | 1 | 70 | 2000 - |
MIDWEST | JS90Y | 1 | 90 | 2000 - |
PANDA | KD 125 A | 1 | 125 | 2000 - 2001 |
PANDA | KD 50 A | 1 | 50 | 2000 - 2001 |
PANDA | KD 80 A | 1 | 80 | 2000 - 2001 |
SACHS | Roadster 125 V2 | 1 | 125 | 1998 - |
SHERCO | City Corp 125 watercooler Enduro | 1 | 125 | 2008 - |
SHERCO | City Corp 125 watercooler Supermotard | 1 | 125 | 2008 - |
SUZUKI | DR-Z 110 | 1 | 111 | 2003 - |
SUZUKI | Scooter 125 | 1 | 125 | 2008 - |
SYM | MIO 100 | 1 | 100 | - |
SYM | MIO 50 | 1 | 50 | - |
SYM | Mio 50 | 1 | 50 | 2005 - |
YAMAHA | TT-R 110 | 1 | 110 | 2013 - |
YAMAHA | TT-R 110 E | 1 | 110 | 2008 - 2009 |
YAMAHA | TT-R 110 EX | 1 | 110 | 2008 - 2008 |
YAMAHA | TT-R 110 EY | 1 | 110 | 2009 - 2009 |
YAMAHA | TT-R 90 | 1 | 90 | 2007 - 2007 |
YAMAHA | TT-R 90 E | 1 | 90 | 2007 - 2007 |
YAMAHA | XV 125 | 1 | 125 | 1997 - |
YAMAHA | XV 125 S Virago | 1 | 125 | 1999 - |
YAMAHA | XV 250 | 2 | 250 | 1994 - |
YAMAHA | XVS 250 | 2 | 250 | 2008 - 2008 |
YAMAHA | XVS 250 X | 2 | 250 | 2008 - 2008 |
YAMAHA | YBR 125 | 1 | 125 | 2005 - 2006 |
YAMAHA | YBR 125i | 1 | 125 | 2007 - |
YAMAHA | T 90 D | 1 | 90 | 2007 - 2007 |
YAMAHA | T 90 N | 1 | 90 | 2007 - 2007 |
YAMAHA | XC 125 (3TE) | 1 | 125 | 1990 - |
YAMAHA | XC 125 Beluga | 1 | 125 | - |
YAMAHA | XC 125 Cygnus | 1 | 125 | -1994 |
in ostali...