Vžigalna svečka NGK CR8EK
Tehnične lastnosti:
- velikost ključa: 16 mm
- premer navoja: 10 mm
- dolžina navoja: 19 mm
- reža za iskro: 0,7 mm
- upornost: 5 KOhm
Podjetje NGK spada med največje proizvajalce vžigalnih svečk na svetu. Zraven tega slovi tudi kot najkvalitetnejši proizvajalec z največ izdelanimi vžigalnimi svečkami za prvo vgradnjo. Zaradi tega lahko srečamo vžigalne svečke NGK v skoraj vseh novejših skuterjih, motornih kolesih, štirikolesnikih...
Ponudba obsega naslednje kategorije:
- Standardne vžigalne svečke
- Laser platinum vžigalne svečke
- Laser iridium vžigalne svečke
- Iridium IX vžigalne svečke
- Racing vžigalne svečke
Standardne vžigalne svečke OEM kvalitete nudijo enakomerno delovanje. Dobro tesnjenje le-teh omogočajo trojna tesnila. So najbolj prodajane vžigalne svečke podjetja NGK.
Laser platinum vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz platine zagotovi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Laser iridium vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz iridija zagotavi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Iridium IX vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig, dolge servisne intervale, izboljšano odzivnost ob dodajanju plina, veliko odpornost na okvare in zmanjševanje emisij, ki vodi k zmanjšanju porabe goriva. Elektroda debeline 0,6 mm je izdelana iz iridija, zaradi česar je zelo vzdržljiva, saj ima iridij ekstremno visoko točko tališča (2400 °C). Medtem, ko se pri standardnih vžigalnih svečkah razdalja med elektrodama s časom povečuje in lahko vpliva na kakovost iskre, se le-ta pri Iridium IX svečkah ne spreminja. Tukaj se uporaba plemenitih kovin izkaže v pravem pomenu besede. Primerne so tudi za današnje tehnološko napredne visoko zmogljive motorje.
Racing vžigalne svečke so izdelane za tekmovalne namene, tako da prenesejo skrajne mehanske in toplotne obremenitve današnjih tehnološko naprednih visoko zmogljivih motorjev.
Pri izdelavi se uporabljajo žlahtni materiali kot so platina in zlato/paladij za večjo trajnost in nižjo zahtevano napetost. Sredinsko nameščene elektrode zagotavljajo boljšo iskro in posledično boljši vžig. S posebno nastavitvijo izolatorja je dosežena boljša odzivnost pri dodajanju plina.
Artikel ustreza za naslednje modele:
BENELLI BX 449 1 449 2007 -
CAGIVA Navigator 1000 2 1000 1999 -
CAGIVA Navigator T 2 1000 2000 -
CAGIVA Raptor 2 1000 1999 -
CAGIVA V-Raptor 2 1000 2000 -
CAGIVA X-tra Raptor 1000 2 1000 2003 -
KAWASAKI KLV 1000 A (BS1122) 2 1000 2004 - 2006
KTM 250 EXC Racing 1 250 2002 - 2002
KTM 250 EXC Racing Six Days 1 250 2002 - 2002
KTM 400 EXC Racing 1 400 1999 - 2002
KTM 400 SX Racing 1 400 1999 - 2002
KTM 400 SX Six Days 1 400 1999 - 2002
KTM 520 EXC Racing 1 520 1999 - 2002
KTM 520 EXC Six Days 1 520 1999 - 2002
KTM 520 SX Racing 1 520 1999 - 2002
KTM 540 SXS Racing 1 540 2002 -
KTM 950 Adventure 2 950 2003 - 2004
KTM 950 Adventure 2 950 2004 -
KTM 950 Adventure S 2 950 2003 - 2004
KTM 950 Adventure S 2 950 2004 -
KTM 950 Enduro 2 950 2006 -
KTM 950 LC8 Rally 2 950 2003 - 2007
KTM 950 Super Enduro R 2 950
KTM 950 Super Enduro R LC8 2 950 2006 -
KTM 950 Supermoto 2 950 2005 - 2006
KTM 950 Supermoto LC8 2 950 2005 -
KTM 950 Supermoto R 2 950 2007 -
PEUGEOT Jet Force 125 Compressor K 1 125 2005 -
SHERCO 2.5i-F 1 250 2008 - 2011
SHERCO 3.0i-F 1 290 2010 - 2011
SHERCO 04.maj 1 450 2005 -
SHERCO 4.5 Enduro 1 448 2005 -
SHERCO 4.5 Supermotard 1 448 2005 -
SHERCO 4.5i-F 4T 1 450 2004 -
SHERCO 450i 1 448 2008 -
SHERCO 5.1 Enduro 1 510 2008 -
SHERCO 5.1 Supermotard 1 510 2008 -
SHERCO 5.1i 1 510 2005 -
SHERCO SE 250i 1 250 2012 -
SHERCO SE 300i 1 290 2012 -
SHERCO SEF 250 1 250 2014 -
SHERCO SEF 300 1 300 2014 -
SHERCO SEF-R 250 1 250 2014 -
SHERCO SEF-R 300 1 300 2014 -
SUZUKI AN 200 Burgman 1 200
SUZUKI AN 250 Burgman (AN1211) (23hp) 1 250 1998 - 1999
SUZUKI C1800 R Intruder 2 1800 2008 - 2013
SUZUKI DL 1000 V-Strom (BS1111) (98hp) 2 1000 2002 - 2012
SUZUKI GSF 400 BANDIT (GK75) 4 400 1991 - 1992
SUZUKI GSF 650 A Bandit (B51141) (ABS 78hp) 4 650 2005 - 2006
SUZUKI GSF 650 Bandit (B51121) (78hp) 4 650 2005 - 2006
SUZUKI GSF 650 S Bandit (B51111) (78hp) 4 650 2005 - 2006
SUZUKI GSF 650 SA Bandit (B51131) (ABS 78hp) 4 650 2005 - 2006
SUZUKI GSF 650 SU Bandit (B5211) (34hp) 4 650 2005 - 2006
SUZUKI GSF 650 SUA Bandit (B52131) (ABS 34hp) 4 650 2005 - 2006
SUZUKI GSF 650 U Bandit (B5211) (34hp) 4 650 2005 - 2006
SUZUKI GSF 650 UA Bandit (B52131) (ABS 34hp) 4 650 2005 - 2006
SUZUKI GSX 1400 (BN1111) (106hp) 4 1400 2001 - 2007
SUZUKI M1800 R Intruder 2 1800 2006 -
SUZUKI SV 1000 N (BX111) 2 1000 2003 -
SUZUKI SV 1000 S (BX1321) 2 1000 2003 -
SUZUKI TL 1000 S (JS1AG) 2 1000 1997 - 2000
SUZUKI UH 200 Burgman (CD111) (Constr.Code K7 18hp) 1 200 2007 - 2010
SUZUKI VLR 1800 Intruder 2 1800 2008 - 2011
SUZUKI VZR 1800 Intruder 2 1800 2006 -
TRIUMPH Speed 1050 Triple 3 1050 2005 -
TRIUMPH Speed 94 3 1050 2015 -
TRIUMPH Speed 94R 3 1050 2015 -
TRIUMPH Sprint 1050 GT 3 1050 2010 -
TRIUMPH Sprint 1050 ST 3 1050 2005 -
TRIUMPH Sprint 1050 ST (ABS) 3 1050 2005 -
TRIUMPH Tiger 1050 3 1050 2006 -
TRIUMPH Tiger 1050 (ABS) 3 1050 2006 -
TRIUMPH Tiger 1200 (141hp) 3 1200 2012 -
TRIUMPH Tiger Sport 1050 3 1050 2013 -
TRIUMPH Trophy 1200 (Incl. SE) 3 1200 2012 -
VOR EN 400 Enduro 1 400 2000 -
VOR EN 500 Enduro 1 503 1999 -
VOR ENE 400 1 400 2004 -
VOR ENE 530 1 530 2004 -
VOR EN-MAR 400 1 400 2004 -
VOR EN-MAR 530 1 530 2004 -
VOR MX 400 Cross 1 400 2000 -
VOR MX 500 Cross 1 503 1999 -
VOR SM 400 Super Moto 1 400 2000 -
VOR SM 400 Super Moto Competition 1 400 2000 -
VOR SM 503 Super Moto 1 503 1999 -
VOR SM 503 Super Moto Competition 1 503 1999 -
VOR Super Motard Com. 530 (Italy) 1 530 2000 -
in ostali...