Vžigalna svečka NGK CR8EKB

Podjetje NGK spada med največje proizvajalce vžigalnih svečk na svetu. Zraven tega slovi tudi kot najkvalitetnejši proizvajalec z največ izdelanimi vžigalnimi svečkami za prvo vgradnjo. Zaradi tega lahko srečamo vžigalne svečke NGK v skoraj vseh novejših skuterjih, motornih kolesih, štirikolesnikih...
Ponudba obsega naslednje kategorije:
- Standardne vžigalne svečke
- Laser platinum vžigalne svečke
- Laser iridium vžigalne svečke
- Iridium IX vžigalne svečke
- Racing vžigalne svečke
Standardne vžigalne svečke OEM kvalitete nudijo enakomerno delovanje. Dobro tesnjenje le-teh omogočajo trojna tesnila. So najbolj prodajane vžigalne svečke podjetja NGK.
Laser platinum vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz platine zagotovi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Laser iridium vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz iridija zagotavi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Iridium IX vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig, dolge servisne intervale, izboljšano odzivnost ob dodajanju plina, veliko odpornost na okvare in zmanjševanje emisij, ki vodi k zmanjšanju porabe goriva. Elektroda debeline 0,6 mm je izdelana iz iridija, zaradi česar je zelo vzdržljiva, saj ima iridij ekstremno visoko točko tališča (2400 °C). Medtem, ko se pri standardnih vžigalnih svečkah razdalja med elektrodama s časom povečuje in lahko vpliva na kakovost iskre, se le-ta pri Iridium IX svečkah ne spreminja. Tukaj se uporaba plemenitih kovin izkaže v pravem pomenu besede. Primerne so tudi za današnje tehnološko napredne visoko zmogljive motorje.
Racing vžigalne svečke so izdelane za tekmovalne namene, tako da prenesejo skrajne mehanske in toplotne obremenitve današnjih tehnološko naprednih visoko zmogljivih motorjev.
Pri izdelavi se uporabljajo žlahtni materiali kot so platina in zlato/paladij za večjo trajnost in nižjo zahtevano napetost. Sredinsko nameščene elektrode zagotavljajo boljšo iskro in posledično boljši vžig. S posebno nastavitvijo izolatorja je dosežena boljša odzivnost pri dodajanju plina.
Artikel ustreza za naslednje modele:
CR8EKB | ||||
Type:CR8EKB | ||||
Stock No.:4374 | ||||
Details | ||||
Wrench size:16,0 mm | ||||
Thread diameter:10,0 mm | ||||
Thread Length:19,0 mm | ||||
Spark gap:0,7 mm | ||||
Resistance:interference-free, 5 kOhm | ||||
APRILIA | RXV 4.5 | 2 | 450 | 2007 - |
APRILIA | RXV 5.5 | 2 | 550 | 2007 - |
APRILIA | SXV 4.5 | 2 | 450 | 2007 - |
APRILIA | SXV 5.5 | 2 | 550 | 2007 - |
APRILIA | Atlantic 300 | 1 | 278 | 2009 - |
APRILIA | Scarabeo 300 Special | 1 | 278 | 2009 - |
APRILIA | Sport City Cube 300 | 1 | 278 | 2008 - |
APRILIA | SR 125 MAX | 1 | 125 | 2011 - |
APRILIA | SR 300 MAX | 1 | 300 | 2011 - |
DERBI | Rambla 300i | 1 | 278 | 2010 - |
GILERA | Nexus 125 | 1 | 125 | 2007 - |
GILERA | Nexus 300 | 1 | 300 | 2009 - |
MOTO GUZZI | 1200 Sport 4V | 2 | 1151 | 2009 - |
MOTO GUZZI | Griso 8V | 2 | 1151 | 2007 - |
MOTO GUZZI | Griso 8V Special Edition | 2 | 1151 | 2009 - |
MOTO GUZZI | Norge GT 8V | 2 | 1151 | 2009 - |
MOTO GUZZI | Stelvio 1200 | 2 | 1151 | 2008 - |
MOTO GUZZI | Stelvio 1200 NTX | 2 | 1151 | 2009 - |
PEUGEOT | Jet Force 125 Compressor K | 1 | 125 | 2005 - |
PIAGGIO VESPA | Beverly 300 i.e. | 1 | 278 | 2011 - |
PIAGGIO VESPA | Beverly Tourer 300 i.e. | 1 | 278 | 2010 - |
PIAGGIO VESPA | Carnaby Cruiser 300 i.e. | 1 | 278 | 2010 - |
PIAGGIO VESPA | MP3 300 i.e. | 1 | 278 | 2010 - |
PIAGGIO VESPA | MP3 300 i.e. Hybrid | 1 | 278 | 2011 - |
PIAGGIO VESPA | MP3 LT 300 i.e. | 1 | 278 | 2010 - |
PIAGGIO VESPA | MP3 LT 300 i.e. Hybrid | 1 | 278 | 2011 - |
PIAGGIO VESPA | Vespa GTS 125 | 1 | 125 | 2007 - |
PIAGGIO VESPA | Vespa GTS 300 Super | 1 | 278 | 2008 - |
PIAGGIO VESPA | Vespa GTS 300 Super Sport | 1 | 278 | 2011 - |
PIAGGIO VESPA | Vespa GTS Super 125 i.e. | 1 | 125 | 2010 - |
PIAGGIO VESPA | Vespa GTV 300 via Montenapoleone | 1 | 278 | 2010 - |
PIAGGIO VESPA | X 10 | 1 | 350 | 2012 - |
PIAGGIO VESPA | X7 EVO 125 i.e. | 1 | 125 | 2007 - |
PIAGGIO VESPA | X7 EVO 300 i.e. | 1 | 278 | 2010 - |
in ostali...