Vžigalna svečka NGK D8EA

Podjetje NGK spada med največje proizvajalce vžigalnih svečk na svetu. Zraven tega slovi tudi kot najkvalitetnejši proizvajalec z največ izdelanimi vžigalnimi svečkami za prvo vgradnjo. Zaradi tega lahko srečamo vžigalne svečke NGK v skoraj vseh novejših skuterjih, motornih kolesih, štirikolesnikih...
Ponudba obsega naslednje kategorije:
- Standardne vžigalne svečke
- Laser platinum vžigalne svečke
- Laser iridium vžigalne svečke
- Iridium IX vžigalne svečke
- Racing vžigalne svečke
Standardne vžigalne svečke OEM kvalitete nudijo enakomerno delovanje. Dobro tesnjenje le-teh omogočajo trojna tesnila. So najbolj prodajane vžigalne svečke podjetja NGK.
Laser platinum vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz platine zagotovi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Laser iridium vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz iridija zagotavi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Iridium IX vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig, dolge servisne intervale, izboljšano odzivnost ob dodajanju plina, veliko odpornost na okvare in zmanjševanje emisij, ki vodi k zmanjšanju porabe goriva. Elektroda debeline 0,6 mm je izdelana iz iridija, zaradi česar je zelo vzdržljiva, saj ima iridij ekstremno visoko točko tališča (2400 °C). Medtem, ko se pri standardnih vžigalnih svečkah razdalja med elektrodama s časom povečuje in lahko vpliva na kakovost iskre, se le-ta pri Iridium IX svečkah ne spreminja. Tukaj se uporaba plemenitih kovin izkaže v pravem pomenu besede. Primerne so tudi za današnje tehnološko napredne visoko zmogljive motorje.
Racing vžigalne svečke so izdelane za tekmovalne namene, tako da prenesejo skrajne mehanske in toplotne obremenitve današnjih tehnološko naprednih visoko zmogljivih motorjev.
Pri izdelavi se uporabljajo žlahtni materiali kot so platina in zlato/paladij za večjo trajnost in nižjo zahtevano napetost. Sredinsko nameščene elektrode zagotavljajo boljšo iskro in posledično boljši vžig. S posebno nastavitvijo izolatorja je dosežena boljša odzivnost pri dodajanju plina.
Artikel ustreza za naslednje modele:
D8EA | ||||
Type:D8EA | ||||
Stock No.:2120 | ||||
Details | ||||
Wrench size:18,0 mm | ||||
Thread diameter:12,0 mm | ||||
Thread Length:19,0 mm | ||||
Spark gap:0,7 mm | ||||
Resistance:not interference-free | ||||
APRILIA | ETX 350 | 1 | 349 | 1985 - 1989 |
APRILIA | Moto 6.5 | 1 | 650 | 1995 - 2002 |
APRILIA | Pegaso 600 | 1 | 600 | 1990 - 1991 |
APRILIA | Tuareg 350 | 1 | 349 | 1987 - 1991 |
APRILIA | Tuareg 600 Wind | 1 | 562 | 1988 - 1993 |
APRILIA | Tuareg Wind 350 | 1 | 349 | 1987 - 1991 |
ATK | 125 Enduro (Liquid Cooled) | 1 | 125 | 2003 - |
ATK | 350 Cross | 1 | 350 | 1991 - 1999 |
ATK | 350 Cross Country | 1 | 350 | 1991 - 1999 |
ATK | 350 Enduro | 1 | 350 | 1991 - 2002 |
ATK | 500 Dirt Track | 1 | 490 | 1999 - 2003 |
ATK | 500 Dirt Track | 1 | 500 | 1999 - 2003 |
ATK | 500 Enduro | 1 | 500 | 1998 - 2003 |
ATK | 600 Dirt Track (Air Cooled) | 1 | 600 | 1998 - 2003 |
ATK | 604 | 1 | 560 | 1988 - 1992 |
ATK | 604 | 1 | 560 | 1993 - |
ATK | 605 Cross Country | 1 | 600 | 1993 - 2000 |
ATK | 605 Dirt Track | 1 | 600 | 1998 - 2003 |
ATK | 605 Enduro | 1 | 600 | 1993 - 2000 |
ATK | 605 Enduro (Air Cooled) | 1 | 600 | 1993 - 2003 |
ATK | Supermotard | 1 | 500 | 2001 - 2002 |
ATK | Supermotard | 1 | 500 | 2001 - 2002 |
ATK | Supermotard | 1 | 600 | 2001 - 2002 |
BENELLI | 500 LS, Quattro, 504 / Sport | 1 | 500 | - |
BENELLI | 654 / Sport / 4C | 1 | 650 | - |
BENELLI | 750 Sei | 6 | 750 | - |
BENELLI | 900 Sei VT/NT | 6 | 900 | - |
BIMOTA | BB 1 Biposto (BMW) | 1 | 650 | 1996 - 1997 |
BIMOTA | BB 1 Supermono (BMW) | 1 | 650 | 1995 - 1996 |
BMW | F 650 | 1 | 650 | 1993 - 1999 |
BMW | F 650 GS | 1 | 650 | 2000 - 2003 |
BMW | F 650 ST | 1 | 650 | 1997 - 1999 |
CAN AM | 500 Sonic | 1 | 500 | - |
CAN AM | 560 Sonic MX | 1 | 560 | 1984 - 1985 |
CAN AM | Sonic MX | 1 | 500 | - |
DERBI | Senda R-Baja | 1 | 125 | - |
DERBI | Senda SM-Baja | 1 | 125 | - |
GAS GAS | Normada 500 | 1 | 500 | - |
GILERA | 600 FB (Nordcape) | 1 | 600 | 1992 - |
GILERA | RC 600 | 2 | 600 | -1992 |
GILERA | RC 600 C | 1 | 600 | 1992 - |
HMZ | Cruise 125 | 1 | 125 | 1996 - |
HONDA | ATC 185 | 1 | 185 | - |
HYOSUNG | Cruise 125 I | 1 | 125 | 1996 - 1996 |
JAWA | 500 R | 2 | 500 | - |
JAWA | Dakar 125 | 1 | 125 | 2003 - |
JAWA | Dandy 125 | 1 | 125 | 1999 - |
JAWA | Sport 125 | 1 | 125 | 2003 - |
JINCHENG | JC 125- A | 1 | 125 | - |
JINCHENG | JC 125-3A | 1 | 125 | - |
JINCHENG | JC 125-7B | 1 | 125 | - |
KAWASAKI | AV 50 | 1 | 50 | 1983 - 1983 |
KAWASAKI | KL 600 | 1 | 600 | 1984 - 1985 |
KAWASAKI | KZ 550 | 4 | 550 | 1980 - 1984 |
KAWASAKI | Z 305 | 2 | 305 | 1983 - 1983 |
KAWASAKI | Z 400 J | 2 | 400 | 1980 - 1983 |
KTM | 400 EGS | 1 | 400 | 1997 - |
KTM | 400 Enduro-E | 1 | 400 | 1998 - |
KTM | 400 SC | 1 | 400 | 1996 - |
KTM | 400 SC | 1 | 400 | 1998 - |
KTM | 400 Supercompetition | 1 | 400 | 1997 - |
KTM | 400 SX | 1 | 400 | 1998 - 2002 |
KTM | 400 SXC | 1 | 400 | 1998 - 2002 |
KTM | 400 SXC | 1 | 400 | 1999 - 2002 |
KTM | 540 SXC | 1 | 540 | 1998 - |
KTM | 540 SXC | 1 | 540 | 1999 - |
KTM | 540 SXC 20kW | 1 | 540 | 1999 - |
KTM | 600 Country | 1 | 600 | - |
KTM | 600 Enduro | 1 | 600 | - |
KTM | 600 MX | 1 | 600 | - |
KTM | 620 Duke | 1 | 609 | 1994 - |
KTM | 620 EGS | 1 | 620 | 1997 - |
KTM | 620 LS4 Rally | 1 | 620 | 1997 - |
KTM | 620 SC | 1 | 620 | 1996 - |
KTM | 620 SC | 1 | 620 | 1998 - |
KTM | 620 Supercompetition | 1 | 620 | 1997 - 2002 |
KTM | 620 SX | 1 | 620 | 1996 - |
KTM | 620 SX | 1 | 620 | 1999 - |
KTM | GS 500 4Stroke | 1 | 500 | - |
KTM | LC4 | 1 | 350 | -1993 |
KTM | LC4 350 EGS | 1 | 350 | 1993 - |
KTM | LC4 350 EXC | 1 | 350 | 1993 - |
KTM | LC4 400 EGS | 1 | 400 | 1993 - |
KTM | LC4 400 EXC | 1 | 400 | 1993 - |
KTM | LC4 600 EGS | 1 | 600 | 1993 - |
KTM | LC4 600 EXC | 1 | 600 | 1993 - |
KTM | LC4 612 EGS | 1 | 612 | 1993 - |
KTM | LC4 612 EXC | 1 | 612 | 1993 - |
KTM | LC4 620 EGS | 1 | 620 | 1994 - |
KTM | LC4 620 EXC | 1 | 620 | 1994 - |
KTM | LC4 620 SX | 1 | 620 | 1994 - |
KTM | LC4 Enduro | 1 | 600 | -1987 |
KTM | MC 500 4Stroke | 1 | 500 | - |
KTM | Supermoto Competition 620 | 1 | 620 | 1998 - 2000 |
K-ZWO | K-Zwo Appache | 1 | 125 | - |
LAVERDA | OR 600 Atlas | 2 | 600 | 1985 - 1986 |
MERLIN | Nomada 500 | 500 | - | |
MOTO GUZZI | 250 FD | 2 | 250 | 1974 - 1976 |
MOTO GUZZI | 350 GTS | 2 | 350 | 1974 - 1980 |
MZ | Saxon 500 Country 25kW | 1 | 500 | - |
MZ | Saxon 500 Fun 20/25kW | 1 | 500 | - |
MZ | Saxon 500 Funkkrad 20/25kW | 1 | 500 | - |
MZ | Saxon 500 Tour 20/25kW | 1 | 500 | - |
MZ | Saxon 500 Voyager 20/25kW | 1 | 500 | - |
MZ | Silver Star Classic 500 20kW | 1 | 500 | - |
MZ | Silver Star Classic 500 25kW | 1 | 500 | - |
MZ | Silver Star Gespann 500 25kW | 1 | 500 | 1995 - |
NORTON | C 652 SM engine F650 | 2 | 650 | 1999 - |
SUZUKI | DR 500 S | 1 | 500 | - |
SUZUKI | FB 100 / D | 1 | 100 | 1995 - |
SUZUKI | GSX 1100 EFE | 4 | 1100 | - |
SUZUKI | GSX 1100 S/SZ Katana | 4 | 1100 | - |
SUZUKI | GSX 750 E | 4 | 750 | - |
SUZUKI | GSX 750 ES | 4 | 750 | - |
SUZUKI | LT 250 E/EF | 1 | 250 | 1993 - |
SUZUKI | LT-300 | 300 | 1987 - 1989 | |
YAMAHA | AG 200 E | 1 | 200 | 1993 - |
YAMAHA | AG 200 F | 1 | 200 | 2007 - 2009 |
YAMAHA | AG 200 FE | 1 | 200 | 2007 - 2009 |
YAMAHA | BW 200 | 1 | 200 | - |
YAMAHA | SR 125 | 1 | 125 | - |
YAMAHA | SR 150 | 1 | 150 | 1993 - |
YAMAHA | TT 250 | 1 | 250 | - |
YAMAHA | TT 350 | 1 | 350 | 1986 - 1989 |
YAMAHA | TT 350 E / F | 1 | 350 | 1993 - |
YAMAHA | TW 200 FC | 1 | 200 | 1994 - |
YAMAHA | XJ 400 | 2 | 400 | - |
YAMAHA | XJ 500 | 4 | 500 | - |
YAMAHA | XJ 550 (4V8) | 4 | 550 | 1981 - 1983 |
YAMAHA | XJ 550 H | 4 | 550 | - |
YAMAHA | XJ 550 RH | 4 | 550 | - |
YAMAHA | XS 500 | 2 | 500 | 1977 - 1979 |
YAMAHA | XS 500 E | 2 | 500 | - |
YAMAHA | XT 125 | 1 | 125 | - |
YAMAHA | XT 350 E / F | 1 | 350 | 1993 - |
YAMAHA | YFM 350 ERF / FWF / XF | 350 | 1994 - | |
YAMAHA | YFM 400 FWF | 400 | 1994 - |
in ostali...