Vžigalna svečka NGK DPR9EA-9
Tehnične lastnosti:
- velikost ključa: 18 mm
- premer navoja: 12 mm
- dolžina navoja: 19 mm
- reža za iskro: 0,9 mm
- upornost: 5 KOhm
Podjetje NGK spada med največje proizvajalce vžigalnih svečk na svetu. Zraven tega slovi tudi kot najkvalitetnejši proizvajalec z največ izdelanimi vžigalnimi svečkami za prvo vgradnjo. Zaradi tega lahko srečamo vžigalne svečke NGK v skoraj vseh novejših skuterjih, motornih kolesih, štirikolesnikih...
Ponudba obsega naslednje kategorije:
- Standardne vžigalne svečke
- Laser platinum vžigalne svečke
- Laser iridium vžigalne svečke
- Iridium IX vžigalne svečke
- Racing vžigalne svečke
Standardne vžigalne svečke OEM kvalitete nudijo enakomerno delovanje. Dobro tesnjenje le-teh omogočajo trojna tesnila. So najbolj prodajane vžigalne svečke podjetja NGK.
Laser platinum vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz platine zagotovi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Laser iridium vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz iridija zagotavi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Iridium IX vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig, dolge servisne intervale, izboljšano odzivnost ob dodajanju plina, veliko odpornost na okvare in zmanjševanje emisij, ki vodi k zmanjšanju porabe goriva. Elektroda debeline 0,6 mm je izdelana iz iridija, zaradi česar je zelo vzdržljiva, saj ima iridij ekstremno visoko točko tališča (2400 °C). Medtem, ko se pri standardnih vžigalnih svečkah razdalja med elektrodama s časom povečuje in lahko vpliva na kakovost iskre, se le-ta pri Iridium IX svečkah ne spreminja. Tukaj se uporaba plemenitih kovin izkaže v pravem pomenu besede. Primerne so tudi za današnje tehnološko napredne visoko zmogljive motorje.
Racing vžigalne svečke so izdelane za tekmovalne namene, tako da prenesejo skrajne mehanske in toplotne obremenitve današnjih tehnološko naprednih visoko zmogljivih motorjev.
Pri izdelavi se uporabljajo žlahtni materiali kot so platina in zlato/paladij za večjo trajnost in nižjo zahtevano napetost. Sredinsko nameščene elektrode zagotavljajo boljšo iskro in posledično boljši vžig. S posebno nastavitvijo izolatorja je dosežena boljša odzivnost pri dodajanju plina.
Artikel ustreza za naslednje modele:
BIMOTA SB 5 (SUZUKI) 4 1150 1985 - 1986
BUELL XB-9R Firebolt (XB1) 2 984 2002 -
BUELL XB-9R Lightning (XB1) 2 984 2002 -
BUELL XB-9S Firebolt (XB1) 2 984 2002 -
BUELL XB-9S Lightning (XB1) 2 984 2002 -
CAGIVA Elefant 900 AC (Germany) 2 900 1993 - 1997
CAGIVA Elefant 900 ie GT (Germany) 2 900 1992 - 1993
CAGIVA Elefant ie GT 2 900 1990 - 1996
DUCATI 900 SL (906SC2) 2 900 1991 -
GILERA Nordwest 600 1 560 1991 - 1995
HARLEY-DAVIDSON VRSCA 1130 V-Rod 2 1130 2002 -
HONDA CB 1000 F Big One (SC30) (Constr.Code P>X) 4 1000 1993 - 1999
HONDA CB 1000 F Super Four (SC30) 4 1000 1993 - 1996
HONDA CB 1300 DCV X4 (SC38) 4 1300 1997 - 2003
HONDA CB 1300 F Super Four (SC54A) (Constr.Code 3) 4 1300 2003 -
HONDA CB 1300 Super Touring (Constr.Code A) 4 1300 2010 -
HONDA CBR 1000 Dual CBS (SC24) (Constr. Code J>X) 4 1000 1987 - 1992
HONDA CBR 1000 F (SC21) 4 1000 1987 - 1988
HONDA CBR 1000 F (SC24) 4 1000 1989 - 2000
HONDA CBR 600 F (PC23) (Italy) 4 600 1989 - 1990
HONDA CBX 650 E (RC13) 4 650 1983 - 1984
HONDA VF 1000 F2 Bol d'Or (SC15) (Constr. Code F) 4 1000 1985 - 1985
HONDA VF 1000 R (SC16) (Constr. Code E/G) 4 1000 1984 - 1986
HONDA VF 1000 RE High Speed 4 1000
HONDA VF 500 F2 Interceptor (PC12) (Constr. Code F/E) 4 500 1984 - 1987
HONDA VFR 750 F (RC24) (Constr. Code G/H/J/K) 4 750 1986 - 1987
HONDA VFR 750 F (RC24) (Constr. Code G/H/J/K) 4 750 1988 - 1989
KAWASAKI ER 250 B (Constr. Code 1>3 Z250T) 2 250 1983 - 1990
KAWASAKI GPZ 305 B Belt drive (EX305) 2 305 1983 - 1989
KAWASAKI GPZ 305 B Belt drive (EX305) (B2-B10) 2 305 1984 - 1996
KAWASAKI GPZ 400 A (ZX400A) 4 400 1985 - 1985
KAWASAKI GPZ 550 (ZX550A) 4 550 1982 - 1992
KAWASAKI KL 250 A (KL250A) 1 250 1983 - 1991
KAWASAKI KLR 250 D (Constr. Code 1-22) 1 250 1984 - 2005
KAWASAKI Z 400 F (ZR400B) 2 400 1984 - 1984
KAWASAKI ZR 400 C Zephyr 4 400 1993 - 1993
KAWASAKI ZX 400 4 400 1985 - 1987
KAWASAKI ZX 550 4 550 1985 - 1991
MALAGUTI Madison 250 250 1999 - 2004
MZ Baghira 1 660 1997 -
MZ Baghira Black Panther (4NN) 1 660 1999 -
MZ Baghira Black Panther HR 1 660 2000 -
MZ Baghira Forest 1 660 1999 -
MZ Baghira HR 1 660 1999 -
MZ Baghira Street Moto (4NN) 1 660 1999 -
MZ Baghira Street Moto HR 1 660 2000 -
MZ Mastiff 1 660 1997 -
MZ Replica 660 1 660 1995 -
MZ Skorpion Cup (4NN) 1 660 1996 -
MZ Skorpion Replica 1 660 1995 -
MZ Skorpion Sport 1 660 1994 -
MZ Skorpion Tour 1 660 1994 -
MZ Skorpion Traveller 1 660 1996 -
MZ Supermoto 660 1 660 2005 -
SUZUKI DR 250 1 250 1991 -
SUZUKI DR 250 S 1 250 1990 -
SUZUKI DR 250 SZ 1 250 1995 -
SUZUKI DR 350 (DK41A) (33hp) 1 350 1990 - 1993
SUZUKI DR 350 S (SK42B) (Italy 27hp) 1 350 1990 - 1993
SUZUKI DR 350 SH (SK42B) (27hp) 1 350 1992 - 1993
SUZUKI DR 600 1 600
SUZUKI DR 600 Djebel (SN41A) 1 600 1986 - 1989
SUZUKI DR 600 R (SN41A) 1 600 1986 - 1989
SUZUKI DR 600 RU (SN41A) 1 600 1986 - 1989
SUZUKI DR 600 S (SN41AD) 1 600 1985 - 1989
SUZUKI DR 650 R (SP) 1 650 1990 - 1996
SUZUKI DR 650 RE (SP) 1 650 1990 - 1996
SUZUKI DR 650 REU (SP) 1 650 1990 - 1996
SUZUKI DR 650 RS (SP) 1 650 1990 - 1996
SUZUKI DR 650 RSE (SP) 1 650 1990 - 1996
SUZUKI DR 650 RSEU (SP) 1 650 1990 - 1996
SUZUKI DR 650 RSU (SP) 1 650 1990 - 1996
SUZUKI DR 650 RU (SP) 1 650 1990 - 1996
SUZUKI DR 750 S (SR41B) 1 750
SUZUKI DR 800 S (SR42B) (50hp) 1 800 1990 - 1990
SUZUKI DR 800 S (SR43B) (50hp) 1 800 1991 - 1999
SUZUKI DR 800 SU (SR42B) (50hp) 1 800 1990 - 1990
SUZUKI DR 800 SU (SR43B) (50hp) 1 800 1991 - 1999
SUZUKI GSX 1000 E 4 1000 1986 -
SUZUKI GSX 1150 E 4 1150 1986 -
TRIUMPH Legend 900 TT 3 900 1998 - 2001
YAMAHA SZR 660 (4SU) 1 660 1996 - 1996
YAMAHA TDM 850 (4TX) 2 850 1996 - 2001
YAMAHA TDM 850 H 2 850 1991 - 1996
YAMAHA TRX 850 (4UN) 2 850 1996 - 1996
YAMAHA XTZ 660 (3YF) 1 660 1991 - 1993
in ostali...