Vžigalna svečka NGK DPR9EIX-9

Podjetje NGK spada med največje proizvajalce vžigalnih svečk na svetu. Zraven tega slovi tudi kot najkvalitetnejši proizvajalec z največ izdelanimi vžigalnimi svečkami za prvo vgradnjo. Zaradi tega lahko srečamo vžigalne svečke NGK v skoraj vseh novejših skuterjih, motornih kolesih, štirikolesnikih...
Ponudba obsega naslednje kategorije:
- Standardne vžigalne svečke
- Laser platinum vžigalne svečke
- Laser iridium vžigalne svečke
- Iridium IX vžigalne svečke
- Racing vžigalne svečke
Standardne vžigalne svečke OEM kvalitete nudijo enakomerno delovanje. Dobro tesnjenje le-teh omogočajo trojna tesnila. So najbolj prodajane vžigalne svečke podjetja NGK.
Laser platinum vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz platine zagotovi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Laser iridium vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig in dolge servisne intervale. Manjši premer elektrode iz iridija zagotavi daljšo obstojnost, preprečuje okvare, izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša emisije plinov.
Iridium IX vžigalne svečke zagotavljajo izredno dober vžig, dolge servisne intervale, izboljšano odzivnost ob dodajanju plina, veliko odpornost na okvare in zmanjševanje emisij, ki vodi k zmanjšanju porabe goriva. Elektroda debeline 0,6 mm je izdelana iz iridija, zaradi česar je zelo vzdržljiva, saj ima iridij ekstremno visoko točko tališča (2400 °C). Medtem, ko se pri standardnih vžigalnih svečkah razdalja med elektrodama s časom povečuje in lahko vpliva na kakovost iskre, se le-ta pri Iridium IX svečkah ne spreminja. Tukaj se uporaba plemenitih kovin izkaže v pravem pomenu besede. Primerne so tudi za današnje tehnološko napredne visoko zmogljive motorje.
Racing vžigalne svečke so izdelane za tekmovalne namene, tako da prenesejo skrajne mehanske in toplotne obremenitve današnjih tehnološko naprednih visoko zmogljivih motorjev.
Pri izdelavi se uporabljajo žlahtni materiali kot so platina in zlato/paladij za večjo trajnost in nižjo zahtevano napetost. Sredinsko nameščene elektrode zagotavljajo boljšo iskro in posledično boljši vžig. S posebno nastavitvijo izolatorja je dosežena boljša odzivnost pri dodajanju plina.
Artikel ustreza za naslednje modele:
DPR9EIX-9 | ||||
Type:DPR9EIX-9 | ||||
Stock No.:5545 | ||||
Details | ||||
Wrench size:18,0 mm | ||||
Thread diameter:12,0 mm | ||||
Thread Length:19,0 mm | ||||
Spark gap:0,9 mm | ||||
Resistance:interference-free, 5 kOhm | ||||
BIMOTA | SB 5 (Suzuki) | 4 | 1150 | 1985 - 1986 |
CAGIVA | Elefant 900 AC | 2 | 900 | 1993 - 1997 |
CAGIVA | Elefant 900 ie/GT | 2 | 900 | 1992 - 1993 |
GILERA | Dakota 350 | 1 | 350 | - |
GILERA | Dakota 350 ER | 1 | 350 | - |
GILERA | Dakota 500 | 1 | 500 | 1987 - |
GILERA | Saturno 500 | 1 | 500 | 1988 - 1992 |
GILERA | XRT 350 | 1 | 350 | 1988 - |
GILERA | XRT 600 | 1 | 550 | 1988 - 1992 |
HONDA | CB 1000 F Super Four | 4 | 1000 | 1993 - 1996 |
HONDA | CB 1300 DCV X4 | 4 | 1300 | 1997 - 2003 |
HONDA | CBR 1000 F | 4 | 1000 | 1987 - 1988 |
HONDA | CBR 1000 F | 4 | 1000 | 1989 - 2000 |
HONDA | CBR 600 F | 4 | 600 | 1989 - 1990 |
HONDA | CBX 650 E | 4 | 650 | 1983 - 1984 |
HONDA | VF 1000 F2 Bol d'Or | 4 | 1000 | 1985 - 1985 |
HONDA | VF 1000 R | 4 | 1000 | 1984 - 1986 |
HONDA | VF 500 F2 Interceptor | 4 | 500 | 1984 - 1987 |
HONDA | VFR 750 F | 4 | 750 | 1986 - 1987 |
HONDA | VFR 750 F | 4 | 750 | 1988 - 1989 |
HONDA | VTR 1000 F Fire Storm | 2 | 1000 | 1997 - 2006 |
KAWASAKI | GPZ 305 Belt Drive | 2 | 305 | 1983 - 1989 |
KAWASAKI | GPZ 400 | 4 | 400 | 1985 - 1985 |
KAWASAKI | GPZ 550 | 4 | 550 | 1982 - 1992 |
KAWASAKI | KL 250 | 1 | 250 | 1983 - 1991 |
KAWASAKI | Z 400 F | 2 | 400 | 1984 - 1984 |
KAWASAKI | ZR 400 C Zephyr | 4 | 400 | 1993 - 1993 |
KAWASAKI | ZX 400 | 4 | 400 | 1985 - 1987 |
KAWASAKI | ZX 550 | 4 | 550 | 1985 - 1991 |
KTM | 500 4 TGS | 1 | 500 | - |
KTM | 500 4 TXC | 1 | 500 | - |
KTM | 600 4 TGS | 1 | 600 | - |
KTM | 600 4 TMX | 1 | 600 | - |
KTM | 600 4 TXC | 1 | 600 | - |
MZ | Baghira | 1 | 660 | 1997 - |
MZ | Baghira Black Panther (4NN) | 1 | 660 | 1999 - |
MZ | Baghira Black Panther HR | 1 | 660 | 2000 - |
MZ | Baghira Forest | 1 | 660 | 1999 - |
MZ | Baghira HR | 1 | 660 | 1999 - |
MZ | Baghira Street Moto (4NN) | 1 | 660 | 1999 - |
MZ | Baghira Street Moto HR | 1 | 660 | 2000 - |
MZ | Mastiff | 1 | 660 | 1997 - |
MZ | Replica 660 | 1 | 660 | 1995 - |
MZ | Skorpion Cup (4NN) | 1 | 660 | 1996 - |
MZ | Skorpion Replica | 1 | 660 | 1995 - |
MZ | Skorpion Sport | 1 | 660 | 1994 - |
MZ | Skorpion Tour | 1 | 660 | 1994 - |
MZ | Skorpion Traveller | 1 | 660 | 1996 - |
MZ | Supermoto 660 | 1 | 660 | 2005 - |
PUCH | GS 500 | 1 | 500 | - |
PUCH | GS 560 | 1 | 560 | - |
SUZUKI | DR 250 | 1 | 250 | 1991 - |
SUZUKI | DR 250 S | 1 | 250 | 1990 - |
SUZUKI | DR 250 SZ | 1 | 250 | 1995 - |
SUZUKI | DR 350 S | 1 | 350 | 1990 - 1993 |
SUZUKI | DR 600 | 1 | 600 | - |
SUZUKI | DR 600 R Djebel | 1 | 600 | - |
SUZUKI | DR 600 S | 1 | 600 | - |
SUZUKI | DR 650 R | 1 | 650 | - |
SUZUKI | DR 650 RE | 1 | 650 | 1994 - |
SUZUKI | DR 650 RS | 1 | 650 | 1991 - |
SUZUKI | DR 650 RSE | 1 | 650 | 1990 - |
SUZUKI | DR 750 S | 1 | 750 | - |
SUZUKI | DR 800 S/SU L | 1 | 773 | 1990 - |
SUZUKI | DR 800 S/SU M-N | 1 | 800 | - |
SUZUKI | GSX 1000 E | 4 | 1000 | 1986 - |
SUZUKI | GSX 1150 E | 4 | 1150 | 1986 - |
SUZUKI | GSX 550 EF | 4 | 550 | - |
SUZUKI | VS 750 Intruder | 2 | 750 | - |
TRIUMPH | Legend TT | 3 | 885 | 1998 - 2001 |
YAMAHA | SZR 660 | 1 | 660 | 1996 - 1996 |
YAMAHA | TDM 850 | 2 | 850 | 1996 - 1996 |
YAMAHA | TRX 850 | 2 | 850 | 1996 - 1996 |
YAMAHA | TT 600 R | 1 | 600 | 1998 - |
YAMAHA | XTZ 660 | 1 | 660 | 1991 - 1993 |
in ostali...