Pišite nam info@saplex.si

Zadnji zobnik AFAM 10201-43 (428)

Zadnji zobnik AFAM 10201-43 (428)

Šifra:
10201-43
OEM:
5414837019596
Cena z DDV:
18,09 €
Zaloga
Na zalogi
DODAJ V KOŠARICO

Zobniki AFAM so visoko kvalitetni zobniki izdelani iz kaljenega jekla, namenjeni za cestno, off road in profesionalno uporabo. Podjetje je od svojega nastanka leta 1977 osvojilo več kot 80 tekmovanj, med njimi tudi MX1, MotoGP in World SKB, ki dokazujejo njihovo vzdržljivost in kvaliteto. S konstantnim razvojem, omogočajo veliko izbiro zobnikov z  izvrstno kvaliteto, v veliko različnih zobniških razmerjih, da vam lahko ponudijo maksimalen užitek v vožnji motorja.

 

 

Sprednji zobniki so izdelanih izključno izdelanih iz najmočnejših jekel. Izdelanih po enakih dizajnih kot originalni zobniki, omogočajo podjetju AFAM doseči minimalne tolerance in v kombinaciji s tehnološko razvitimi zobniškimi profili izdelanih v CAD okoljih in obdelanih na CNC strojih, vam zagotavljajo kvaliteto in vzdržljivost potrebno za dolgo življenjsko dobo zobnika.

 

 

Zadnji jekleni zobniki so izdelani iz kaljenega C45 jekla, pri čemer se podjetje AFAM trudi doseči dvakrat manjše tolerance, kot pri originalnih zobnikih. Z AFAM razvitimi zobniškimi profili na zobnikih zagotavljajo veliko odpornost na obrabo in v kombinaciji z kvalitetno verigo zagotavlja veliko prevoženih kilometrov in dolgo življenjsko dobo.

 

 

Aluminijasti zadnji zobniki so izdelani iz 7075-T6 aluminija, površinsko trdnjenega. Natančne tolerance, visoka preciznost pri izdelavi in uporaba le najboljših materialov vam zagotavlja visoko vzdržljivost, nizko maso in maksimalni izkoristek moči motorja. Dirkalni zobniki imajo trdo eloksiran zunanji sloj, za večjo vzdržljivost pod ekstremnimi pogoji.

 

Zobniki AFAM vam ponujajo veliko različnih zobnikov v izven OEM zobniških razmerjih. Menjavanje zobniških razmerij se doseže s spremembo števila zobov na sprednjem ali zadnjem zobniku. Zobniško razmerje se izračuna št. zob sprednjega zobnika delimo s št. zobov zadnjega. To razmerje prikazuje kolikokrat se mora sprednji zobnik zavrteti, da lahko zadnji zobnik naredi en obrat. Večje kot je razmerje, lažje dosežemo večje pospeške, vendar izgubimo na končni hitrosti.

 

Kot primer razmerja lahko izračunamo, sprednji zobnik ima 17 zobov, zadnji zobnik ima 45 zobov. Razmerje se izračuna:

 

45/17=2.647

 

Iz izračunanega razmerja lahko nato preverjate vpliv števila zobov na motor, večje kot je razmerje, večje pospeške ima motor, manjše kot je razmerje, je motor zmožen doseči večjo končno hitrost.

 

Odstranitev zoba na sprednjem zobniku vam dvigne razmerje, poveča pospeške, vendar izgubite na končni hitrosti. Enako velja če dodamo zobe na zadnjem zobniku, več pospeškov zavoljo hitrosti. Večina športnih motoristov uporabi razmerje -1/+2, odstranitev 1 zoba spredaj, dodati 2 zoba zadaj. Pri tem je potrebno preverit ali vam končno razmerje zadostuje. Pri zmanjševanju sprednjega zobnika je potrebno upoštevati, da manjši kot je zobnik, pod večjim kotom je veriga in bolj se obrablja. Zaradi spremembe velikosti sprednjega zobnika, se lahko tudi začne motiti merilnik hitrosti.

 

Dodajanje zobov na sprednjem zobniku ima obraten vpliv, zmanjša razmerje, zmanjša pospešek za večjo končno hitrost, enak vpliv ima odstranjevanje zobov na zadnjem zobniku. Takšna razmerja so uporabna za vožnje na daljše razdalje, vožnjo po avtocesti, ipd., saj dovolijo motorju vzdrževanje hitrosti pri manjših obratih in s tem posledično zmanjšano porabo.

 

Priporočamo nakup obeh zobnikov kombinaciji z visoko kakovostno verigo proizvajalca DC Chains za vaš motor. Z enakomerno obrabo pogonskih delov, si zagotovite veliko število prevoženih kilometrov. Priporočamo uporabo maziva za verige PUTOLINE DX11 CHAIN SPRAY, s čimer boste dodatno podaljšali življenjsko dobo verižnega seta.

Artikel ustreza za naslednje modele:

DAELIM 100 Altino (1996)

HONDA CB 125 (1972 - 1983)

HONDA CB 125 J/R (1983 - 1986)

HONDA CB 125 JX (1975 - 1979)

HONDA CB 125 N (1979)

HONDA CB 125 S (1975 - 1979)

HONDA CB 125 T (1977 - 1978)

HONDA CB 125 T2 (1978 - 1982)

HONDA CB 125 TD (1982 - 1988)

HONDA CD 200 T (1980 - 1981)

HONDA CG 125 (1977 - 1984)

HONDA CG 125 Titan (1998 - 2003)

HONDA CM 200 T (1980 - 1984)

HONDA CT 125 C (1985)

HONDA EZ 90 (1991 - 1995)

HONDA SL 125 (1976 - 1980)

HONDA XL 125 (1978 - 1979)

HYOSUNG GS 125 (1995 - 1998)

KYMCO 125 Hipster (1999 - 2007)

KYMCO 125 Pulsar (2000 - 2008)

KYMCO 125 Pulsar II (2008 - 2013)

KYMCO 125 Pulsar Luxe (1999 - 2007)

KYMCO 125 R Spike (2004 - 2006)

KYMCO 125 Sector (1997 - 2001)

KYMCO 125 Spike (2000 - 2006)

KYMCO 125 Zing Custom Style (1997 - 2006)

KYMCO 125 Zing II Custom Style (2007 - 2016)

KYMCO 125 Zing II Dark side (2016 - 2017)

KYMCO 150 Straight (2008)

KYMCO CK 125 Pulsar (2004 - 2005)

KYMCO CK1 125 (2014 - 2016)

KYMCO K 125 K-Pipe (2012 - 2021)

in ostali...

Sorodni izdelki

    Piškotki za analitiko
    Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
    Piškotki za oglaševanje
    So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
    Kaj so piškotki?
    Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih