POKLIČITE NAS 02 / 609 71 51

Zadnji zobnik AFAM 12815-45 (525)
Zadnji zobnik AFAM 12815-45 (525)
Zadnji zobnik AFAM 12815-45 (525)
Zadnji zobnik AFAM 12815-45 (525)

Zadnji zobnik AFAM 12815-45 (525)

Šifra:
12815-45
OEM:
5414837023531
Cena z DDV:
39,88 €
Obvesti me ko bo izdelek na zalogi:

Zobniki AFAM so visoko kvalitetni zobniki izdelani iz kaljenega jekla, namenjeni za cestno, off road in profesionalno uporabo. Podjetje je od svojega nastanka leta 1977 osvojilo več kot 80 tekmovanj, med njimi tudi MX1, MotoGP in World SKB, ki dokazujejo njihovo vzdržljivost in kvaliteto. S konstantnim razvojem, omogočajo veliko izbiro zobnikov z  izvrstno kvaliteto, v veliko različnih zobniških razmerjih, da vam lahko ponudijo maksimalen užitek v vožnji motorja.

 

 

Sprednji zobniki so izdelanih izključno izdelanih iz najmočnejših jekel. Izdelanih po enakih dizajnih kot originalni zobniki, omogočajo podjetju AFAM doseči minimalne tolerance in v kombinaciji s tehnološko razvitimi zobniškimi profili izdelanih v CAD okoljih in obdelanih na CNC strojih, vam zagotavljajo kvaliteto in vzdržljivost potrebno za dolgo življenjsko dobo zobnika.

 

 

Zadnji jekleni zobniki so izdelani iz kaljenega C45 jekla, pri čemer se podjetje AFAM trudi doseči dvakrat manjše tolerance, kot pri originalnih zobnikih. Z AFAM razvitimi zobniškimi profili na zobnikih zagotavljajo veliko odpornost na obrabo in v kombinaciji z kvalitetno verigo zagotavlja veliko prevoženih kilometrov in dolgo življenjsko dobo.

 

 

Aluminijasti zadnji zobniki so izdelani iz 7075-T6 aluminija, površinsko trdnjenega. Natančne tolerance, visoka preciznost pri izdelavi in uporaba le najboljših materialov vam zagotavlja visoko vzdržljivost, nizko maso in maksimalni izkoristek moči motorja. Dirkalni zobniki imajo trdo eloksiran zunanji sloj, za večjo vzdržljivost pod ekstremnimi pogoji.

 

Zobniki AFAM vam ponujajo veliko različnih zobnikov v izven OEM zobniških razmerjih. Menjavanje zobniških razmerij se doseže s spremembo števila zobov na sprednjem ali zadnjem zobniku. Zobniško razmerje se izračuna št. zob sprednjega zobnika delimo s št. zobov zadnjega. To razmerje prikazuje kolikokrat se mora sprednji zobnik zavrteti, da lahko zadnji zobnik naredi en obrat. Večje kot je razmerje, lažje dosežemo večje pospeške, vendar izgubimo na končni hitrosti.

 

Kot primer razmerja lahko izračunamo, sprednji zobnik ima 17 zobov, zadnji zobnik ima 45 zobov. Razmerje se izračuna:

 

45/17=2.647

 

Iz izračunanega razmerja lahko nato preverjate vpliv števila zobov na motor, večje kot je razmerje, večje pospeške ima motor, manjše kot je razmerje, je motor zmožen doseči večjo končno hitrost.

 

Odstranitev zoba na sprednjem zobniku vam dvigne razmerje, poveča pospeške, vendar izgubite na končni hitrosti. Enako velja če dodamo zobe na zadnjem zobniku, več pospeškov zavoljo hitrosti. Večina športnih motoristov uporabi razmerje -1/+2, odstranitev 1 zoba spredaj, dodati 2 zoba zadaj. Pri tem je potrebno preverit ali vam končno razmerje zadostuje. Pri zmanjševanju sprednjega zobnika je potrebno upoštevati, da manjši kot je zobnik, pod večjim kotom je veriga in bolj se obrablja. Zaradi spremembe velikosti sprednjega zobnika, se lahko tudi začne motiti merilnik hitrosti.

 

Dodajanje zobov na sprednjem zobniku ima obraten vpliv, zmanjša razmerje, zmanjša pospešek za večjo končno hitrost, enak vpliv ima odstranjevanje zobov na zadnjem zobniku. Takšna razmerja so uporabna za vožnje na daljše razdalje, vožnjo po avtocesti, ipd., saj dovolijo motorju vzdrževanje hitrosti pri manjših obratih in s tem posledično zmanjšano porabo.

 

Priporočamo nakup obeh zobnikov kombinaciji z visoko kakovostno verigo proizvajalca DC Chains za vaš motor. Z enakomerno obrabo pogonskih delov, si zagotovite veliko število prevoženih kilometrov. Priporočamo uporabo maziva za verige PUTOLINE DX11 CHAIN SPRAY, s čimer boste dodatno podaljšali življenjsko dobo verižnega seta.

Artikel ustreza za naslednje modele:

SUZUKI GSX-R 1000 (2009 - 2018)

SUZUKI GSX-R 1000 A (2020 - 2022)

SUZUKI GSX-R 1000 A ABS (2015 - 2019)

SUZUKI GSX-R 1000 R (2017 - 2022)

SUZUKI GSX-R 600 (2011 - 2017)

SUZUKI GSX-R 750 (2011 - 2017)

SUZUKI GSX-S 1000 (2015 - 2022)

SUZUKI GSX-S 1000 F (2015 - 2018)

SUZUKI GSX-S 1000 GT (2022)

SUZUKI GSX-S 1000 S Katana (2020 - 2022)

SUZUKI GSX-S 750 A ABS (2017 - 2021)

SUZUKI GSX-S 750 AZ Moto GP ABS (2018 - 2020)

SUZUKI GSX-S 950 A (2022)

YAMAHA MT 07 (2014 - 2022)

YAMAHA MT 07 A ABS (2014 - 2017)

YAMAHA MT 07 A-U ABS (2018 - 2020)

YAMAHA MT 07 U (2021)

YAMAHA MT 09 (2013 - 2016)

YAMAHA MT 09 A ABS (2014 - 2020)

YAMAHA MT 09 A SP ABS (2018 - 2020)

YAMAHA MT 10 (2016 - 2022)

YAMAHA MT 10 SP (2017 - 2022)

YAMAHA Niken 900 ABS (2019 - 2020)

YAMAHA Niken GT 900 ABS (2019 - 2020)

YAMAHA Tracer 7 (2021 - 2022)

YAMAHA Tracer 700 (2016 - 2020)

YAMAHA Tracer 900 (2015 - 2020)

YAMAHA Tracer 900 GT (2018 - 2020)

YAMAHA XSR 700 (2017 - 2022)

YAMAHA XSR 700 D Xtribute (2019 - 2021)

YAMAHA XSR 700 DU Xtribute (2019 - 2021)

YAMAHA XSR 700 U (2016 - 2021)

YAMAHA XSR 900 (2019 - 2020)

YAMAHA XSR 900 Abarth ABS (2017 - 2018)

YAMAHA XSR 900 ABS (2016 - 2018)

YAMAHA XTZ 700 D-B Tenere (2020 - 2021)

YAMAHA XTZ 700 Tenere (2019 - 2022)

YAMAHA XTZ 700 U Tenere (2020)

YAMAHA YZF-R 1 (1998 - 2014)

YAMAHA YZF-R 6 (2006 - 2020)

YAMAHA YZF-R 6 RACE (2022)

YAMAHA YZF-R 7 (2022)

In ostali…

Sorodni izdelki

    Piškotki za analitiko
    Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
    Piškotki za družabna omrežja
    Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
    Piškotki za komunikacijo na strani
    Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
    Piškotki za oglaševanje
    So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
    Kaj so piškotki?
    Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih