Zadnji zobnik AFAM 14206-45 (520)
Zobniki AFAM so visoko kvalitetni zobniki izdelani iz kaljenega jekla, namenjeni za cestno, off road in profesionalno uporabo. Podjetje je od svojega nastanka leta 1977 osvojilo več kot 80 tekmovanj, med njimi tudi MX1, MotoGP in World SKB, ki dokazujejo njihovo vzdržljivost in kvaliteto. S konstantnim razvojem, omogočajo veliko izbiro zobnikov z izvrstno kvaliteto, v veliko različnih zobniških razmerjih, da vam lahko ponudijo maksimalen užitek v vožnji motorja.
Sprednji zobniki so izdelanih izključno izdelanih iz najmočnejših jekel. Izdelanih po enakih dizajnih kot originalni zobniki, omogočajo podjetju AFAM doseči minimalne tolerance in v kombinaciji s tehnološko razvitimi zobniškimi profili izdelanih v CAD okoljih in obdelanih na CNC strojih, vam zagotavljajo kvaliteto in vzdržljivost potrebno za dolgo življenjsko dobo zobnika.
Zadnji jekleni zobniki so izdelani iz kaljenega C45 jekla, pri čemer se podjetje AFAM trudi doseči dvakrat manjše tolerance, kot pri originalnih zobnikih. Z AFAM razvitimi zobniškimi profili na zobnikih zagotavljajo veliko odpornost na obrabo in v kombinaciji z kvalitetno verigo zagotavlja veliko prevoženih kilometrov in dolgo življenjsko dobo.
Aluminijasti zadnji zobniki so izdelani iz 7075-T6 aluminija, površinsko trdnjenega. Natančne tolerance, visoka preciznost pri izdelavi in uporaba le najboljših materialov vam zagotavlja visoko vzdržljivost, nizko maso in maksimalni izkoristek moči motorja. Dirkalni zobniki imajo trdo eloksiran zunanji sloj, za večjo vzdržljivost pod ekstremnimi pogoji.
Zobniki AFAM vam ponujajo veliko različnih zobnikov v izven OEM zobniških razmerjih. Menjavanje zobniških razmerij se doseže s spremembo števila zobov na sprednjem ali zadnjem zobniku. Zobniško razmerje se izračuna št. zob sprednjega zobnika delimo s št. zobov zadnjega. To razmerje prikazuje kolikokrat se mora sprednji zobnik zavrteti, da lahko zadnji zobnik naredi en obrat. Večje kot je razmerje, lažje dosežemo večje pospeške, vendar izgubimo na končni hitrosti.
Kot primer razmerja lahko izračunamo, sprednji zobnik ima 17 zobov, zadnji zobnik ima 45 zobov. Razmerje se izračuna:
45/17=2.647
Iz izračunanega razmerja lahko nato preverjate vpliv števila zobov na motor, večje kot je razmerje, večje pospeške ima motor, manjše kot je razmerje, je motor zmožen doseči večjo končno hitrost.
Odstranitev zoba na sprednjem zobniku vam dvigne razmerje, poveča pospeške, vendar izgubite na končni hitrosti. Enako velja če dodamo zobe na zadnjem zobniku, več pospeškov zavoljo hitrosti. Večina športnih motoristov uporabi razmerje -1/+2, odstranitev 1 zoba spredaj, dodati 2 zoba zadaj. Pri tem je potrebno preverit ali vam končno razmerje zadostuje. Pri zmanjševanju sprednjega zobnika je potrebno upoštevati, da manjši kot je zobnik, pod večjim kotom je veriga in bolj se obrablja. Zaradi spremembe velikosti sprednjega zobnika, se lahko tudi začne motiti merilnik hitrosti.
Dodajanje zobov na sprednjem zobniku ima obraten vpliv, zmanjša razmerje, zmanjša pospešek za večjo končno hitrost, enak vpliv ima odstranjevanje zobov na zadnjem zobniku. Takšna razmerja so uporabna za vožnje na daljše razdalje, vožnjo po avtocesti, ipd., saj dovolijo motorju vzdrževanje hitrosti pri manjših obratih in s tem posledično zmanjšano porabo.
Priporočamo nakup obeh zobnikov kombinaciji z visoko kakovostno verigo proizvajalca DC Chains za vaš motor. Z enakomerno obrabo pogonskih delov, si zagotovite veliko število prevoženih kilometrov. Priporočamo uporabo maziva za verige PUTOLINE DX11 CHAIN SPRAY, s čimer boste dodatno podaljšali življenjsko dobo verižnega seta.
Artikel ustreza za naslednje modele:
BETA RR 350 Enduro (2011 - 2012)
BETA RR 400 Enduro (2005 - 2012)
BETA RR 450 Enduro - Enduro Racing (2006 - 2009)
BETA RR 450 Enduro (2005 - 2012)
BETA RR 498 Enduro (2012)
BETA RR 520 Enduro (2010 - 2011)
BETA RR 525 Enduro - Enduro Racing (2006 - 2009)
BETA RR 525 Enduro (2005 - 2008)
GAS-GAS EC 125 (2003 - 2013)
GAS-GAS EC 125 R (2014 - 2015)
GAS-GAS EC 200 (2003 - 2017)
GAS-GAS EC 200 E4 (2018 - 2020)
GAS-GAS EC 200 ER (2014 - 2017)
GAS-GAS EC 200 Ranger (2019 - 2020)
GAS-GAS EC 250 (2001 - 2017)
GAS-GAS EC 250 E4 (2018 - 2019)
GAS-GAS EC 250 E4 Enduro GP (2018 - 2019)
GAS-GAS EC 250 E4 Six Days (2019)
GAS-GAS EC 250 ER (2014 - 2017)
GAS-GAS EC 250 F (2010 - 2015)
GAS-GAS EC 250 F Cami (2014 - 2015)
GAS-GAS EC 300 (2001 - 2015)
GAS-GAS EC 300 E4 (2018 - 2019)
GAS-GAS EC 300 E4 GP (2018 - 2019)
GAS-GAS EC 300 E4 Six Days (2019)
GAS-GAS EC 300 ER (2014 - 2017)
GAS-GAS EC 300 F (2013 - 2015)
GAS-GAS EC 300 Ranger (2019 - 2020)
GAS-GAS EC 400 FSE (2002)
GAS-GAS EC 450 F (2013 - 2015)
GAS-GAS EC 450 FSE Enduro (2003 - 2009)
GAS-GAS MC 250 (2003 - 2005)
GAS-GAS SM 125 Supermotard (2002 - 2006)
GAS-GAS XC 200 (2018 - 2019)
GAS-GAS XC 250 (2018 - 2019)
GAS-GAS XC 300 (2018 - 2019)
HM-HONDA CRE 125 RR Baja (2011 - 2016)
HM-HONDA CRM 125 RR Derapage (2011 - 2016)
HM-HONDA CRM 125 RR Derapage Competition (2011 - 2016)
HUSQVARNA CR 125 (2002 - 2013)
HUSQVARNA CR 250 (2000 - 2007)
HUSQVARNA SM 125 (1998 - 2000)
HUSQVARNA SM 125 S (2002 - 2013)
HUSQVARNA SM 450 R (2003 - 2010)
HUSQVARNA SM 450 RR (2008 - 2010)
HUSQVARNA SM 570 R (2002 - 2004)
HUSQVARNA SM 610 (1998 - 1999)
HUSQVARNA SM 610 R (2000)
HUSQVARNA SM 610 S (2002 - 2006)
HUSQVARNA SMR 450 RR (2006 - 2007)
HUSQVARNA TC 250 (2002 - 2013)
HUSQVARNA TC 250 R (2013)
HUSQVARNA TC 450 (2002 - 2010)
HUSQVARNA TC 510 (2004 - 2010)
HUSQVARNA TE 250 (2002 - 2013)
HUSQVARNA TE 250 Meo Replica (2011)
HUSQVARNA TE 250 R (2013)
HUSQVARNA TE 310 (2009 - 2014)
HUSQVARNA TE 310 R (2013)
HUSQVARNA TE 350 (1992 - 1995)
HUSQVARNA TE 410 (1995 - 2001)
HUSQVARNA TE 410 E (2000)
HUSQVARNA TE 450 (2002 - 2010)
HUSQVARNA TE 510 (1990 - 2010)
HUSQVARNA TE 570 (2001 - 2004)
HUSQVARNA TE 610 (1991 - 2000)
HUSQVARNA TE 610 E (1999 - 2004)
HUSQVARNA TXC 250 (2008 - 2014)
HUSQVARNA TXC 250 R (2013)
HUSQVARNA WR 125 (1998 - 2013)
HUSQVARNA WR 250 (1992 - 2013)
HUSQVARNA WR 300 (2009 - 2013)
HUSQVARNA WR 360 (1992 - 2002)
SHERCO 250 SE Factory (2023)
SHERCO 250 SEF Factory (2023)
SHERCO 300 SE Factory (2023)
SHERCO 300 SEF Factory (2023)
SHERCO 450 SEF Factory (2023)
SHERCO 500 SEF Factory (2023)
SHERCO Enduro 2.5 i-F (2008)
SHERCO Enduro 4.5 i (2004 - 2008)
SHERCO Enduro 5.1 i (2006 - 2008)
SHERCO SC 250 Cross Country (2019 - 2020)
SHERCO SC 300 Cross Country (2019 - 2020)
SHERCO SCF 250 Cross Country (2019 - 2020)
SHERCO SCF 300 Cross Country (2019 - 2020)
SHERCO SCF 450 Cross Country (2019 - 2020)
SHERCO SCF 500 Cross Country (2019 - 2020)
SHERCO SE 2.5 i-F Enduro (2009 - 2011)
SHERCO SE 250 Enduro (2014 - 2018)
SHERCO SE 250 Enduro Factory (2017 - 2022)
SHERCO SE 250 Enduro Racing (2014 - 2022)
SHERCO SE 250 i-F Enduro (2012 - 2013)
SHERCO SE 3 i-F Enduro (2010 - 2011)
SHERCO SE 300 Enduro (2014 - 2018)
SHERCO SE 300 Enduro Factory (2017 - 2022)
SHERCO SE 300 Enduro Racing (2014 - 2022)
SHERCO SE 300 i-F Enduro (2012 - 2013)
SHERCO SE 4.5 i-F Enduro (2009 - 2011)
SHERCO SE 4.5 i-R Enduro (2012 - 2013)
SHERCO SE 5.1 i-F Enduro (2009 - 2011)
SHERCO SEF 250 Enduro (2014 - 2018)
SHERCO SEF 250 Enduro Factory (2017 - 2022)
SHERCO SEF 250 Enduro Racing (2014 - 2021)
SHERCO SEF 300 Enduro (2014 - 2018)
SHERCO SEF 300 Enduro Factory (2017 - 2022)
SHERCO SEF 300 Enduro Racing (2014 - 2022)
SHERCO SEF 450 (2015 - 2018)
SHERCO SEF 450 Enduro Factory (2017 - 2022)
SHERCO SEF 450 Enduro Racing (2015 - 2021)
SHERCO SEF 500 Enduro Factory (2019 - 2022)
SHERCO SEF 500 Enduro Racing (2019 - 2021)
SHERCO SMF 500 Factory (2020 - 2021)
SUZUKI DR 250 S (1990 - 1992)
SUZUKI DR 250 SE (1993 - 1995)
SUZUKI DR 350 S (1990 - 1993)
SUZUKI DR 350 SE (1994 - 1995)
SUZUKI DR 400 S (1980 - 1982)
SUZUKI RGV 250 (1991 - 1996)
SWM RS 650 R (2016)
SWM SM 500 R (2016 - 2019)
in ostali...