Zavorne ploščice GOLDFREN 120 AD
MATERIAL AD
Zavorne ploščice AD so izdelane iz kovinsko-keramičnega in železnega tornega materiala, tako za suho kot za mokro trenje. K osnovni spojini železa so dodani bolj fini aditivi kot pri materialu K1. Material AD ne vsebuje azbesta in svinca.
ZNAČILNOSTI:
- Visok koeficient statičnega trenja.
- Dobra odpornost na razjede.
- Visoka zavorna moč do 500°C.
- Majhna interakcija z zavornim kolutom.
- Zelo dobra povezovalna moč med jekleno osnovno ploščo prevlečeno z bakrom in torno plastjo.
- Do 20 % manjša obraba v primerjavi s konkurenčnimi sintranimi zavornimi ploščicami za splošno uporabo.
- Trikrat daljša delovna sposobnost v primerjavi z organskimi materiali in materiali iz kevlarja.
OBSEG UPORABE:
Material je primeren za suhe in mokre pogoje uporabe, za cestna in terenska motorna kolesa. Priporočamo uporabo pri cestnih motornih kolesih za sprednjo in zadnjo zavoro, medtem ko pri terenskih (off road) motornih kolesih za sprednjo zavoro. Material je zasnovan za vsakodnevno uporabo.
OPERATIVNI PARAMETRI MATERIALA:
Specifičen tlak: P<5.0 Mpa
Drsna hitrost: V<40 m.s-1
Konstantna maksimalna temp.: 450°C
Kratkotrajna maksimalna temp.: 700°C
OPOMBE:
Zamenjavo zavornih ploščic je potrebno opravit v suhem in čistem stanju. Če pride torni material v stik z oljem ali zavorno tekočino in se vpije v pore tornega materiala, se lahko pojavi katastrofalno zmanjšanje koeficienta trenja-zavornega učinka.
Na zavorni učinek zelo vpliva površina zavornega koluta, starost in kvaliteta zavorne tekočine ter pravilna izbira tornega materiala zavorne ploščice.
Priporočamo uporabo zavornih tekočin Putoline.
Zavorne ploščice, ki jih potrebujete lahko poiščete tudi v najnovejšem GOLDFREN online katalogu.
TABELA PRIPADNOSTI
APRILIA
50 Red Rose 88 - 89 F
BENELLI
50 Devil 92 - R
50 Spring 92 - R
BETA
ALP 90 - F
AE 50 Four Twin 88 - F
ALP 50 91 - F
RV 50 88 - F
VRS 50 86 - F
TR 125 34 88 - F
TR 125 32, 33 86 - 87 F
TR 240 33 86 - 88 F
TR 260 34 86 - 88 F
260 Synt 92 - F
FANTIC
50 50.1 Trial - F
HP1 125 Strada 85 - F
125 Trial Professional 87 - F/R
125 Trial Progress 1 87 - F
125 Trial/2 - F/R
201 Trial - F
201 Trial Progress 2 87 - F
241 Trial Progress 2 87 - F
243 Trial 87 - F/R
301 Trial 85 - F
301 Trial Progress 2 87 - F
303 Trial Professional 87 - F/R
343 Trial Progress 2 87 - F/R
GARELLI
323 Trial 86 - F
GILERA
R 50 96 - F
50 503 91 - F/R
50 Bullit 90 - F
JCM
Trial 87 - F
125 Oxygene 89 - F
125 Week-End 89 - F
233 Vega 88 - F
240 Enduro 91 - F
240 Oxygene 89 - F
240 Week-End 89 - F
250 Week-End 91 - F
325 Oxygene 89 - F
325 Week-End 89 - F
333 Vega 87 - F
333 Vega 88 - F
MALAGUTI
CR-1 50 Crosser 95 - F
F-12 50 Phantom 94 - 98 F
CH 50 86 - F
RST 50 Sport 87 - F/R
50 Enduro Dune 87 - 88 F/R
50 Fifty Full, CX, Top 85 - F
50 Fifty Mistral 90 - F
MGX 450 Ronco 87 - F
MONTESA
H7 360 Enduro 86 - F
RIEJU
RS1 50 92 - F
50 Drac 92 - 96 F
TOMOS
BT 50 S 89 - F
N 50 AT, BT 91 - F
CTX 80 89 - F