POKLIČITE NAS 02 / 609 71 51

Vračilo blaga


Več o možnostih vračila blaga si lahko preberte v nadaljevanju, več o drugih pogojih poslovanja pa v Pogojih poslovanja Saplex.si.

Odstop od pogodbe
Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@saplex.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok vračila se začne šteti en dan po datumu prevzema. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, brez vidnih znakov uporabe, v nespremenjeni količini in nepoškodovani embalaži. Če je kupec morda artikel že začel uporabljati, odstop od pogodbe žal več ni možen.
Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).
Vračilo plačila bo izvedeno takoj, ko je postopek vračila zaključen, najkasneje pa v roku 7 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!


Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je na voljo v Moj profil -> Moji nakupi s klikom na 'Podrobno' za želeno naročilo


Na Saplex.si omogočamo tudi zamenjavo artikla. Če prejeti artikel ne izpolnjuje pričakovanj, ga lahko zamenjate z drugim, enakovrednim, kar nam sporočite na obrazcu za odstop od pogodbe oziroma vračila.
Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Odstop od pogodbe za artikle iz kompleta
Če se kupec odloči za odstop od pogodbe za enega izmed artiklov, ki so tvorili komplet, lahko zanj zahteva vračilo kupnine ali zamenjavo za drug artikel. Kupec lahko vrne ali zamenja enega ali več artiklov iz kompleta.
1. Pri vračilu artikla iz kompleta kupec dobi na TRR vrnjen znesek v višini vplačanih sredstev za dotični artikel, ki ga vrača.
2. Pri menjavi za drug artikel mora biti kupec pri iskanju alternative pozoren, da izbere artikel, ki ima enako ali višjo spletno ceno kot je spletna cena artikla, ki ga vrača v zamenjavo. Ob tem se prihranek in cena lahko spremenita.
V primeru vračila ali zamenjave si Saplex.si pridružuje pravico do odštetja pridobljenega prihranka. Če je prihranek novega izbranega artikla večji od prihranka vrnjenega artikla, se razlike ne vrača, menjava pa se odvije po politiki vračil artiklov iz kompleta.

Napotki za odstop od pogodbe
Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost vračila blaga - odstop od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čimhitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:
• previdno odpri embalažo in jo obdrži v nespremenjenem stanju, dokler nisi v celoti prepričan, da je artikel ustrezen,
• pri nakupu oblačil, zaščitne opreme in obutve pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo),
• če artikel vrneš osebno na prevzemnem mestu, daj artikel na vpogled referentu,
• pri rokovanju z artiklom lahko pride do poškodb in prask, predvsem artikli, ki imajo lakirane črne površine(motoristični kovčki, barvani rezervni deli ...)
• ne vstavljaj (vgrajuj) potrošnega materiala, rezervnih delov… dokler nisi prepričan o ustreznosti artikla za svojo uporabo,
• nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),
• vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne, 
• vidne sledi montaže so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji potrošnega materiala, rezervnih delov….


Artikli, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe.
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odpreš, pregledaš in če ti ne ustreza, ali pa so bila tvoja pričakovanja napačna, odstopiš od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje -> v tem primeru nakup reklamiraš.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
Če si ob prevzemu pošiljke opazil, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, moraš sprožiti postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storiš tako, da paket neseš na pošto takoj ko opaziš poškodbo oziroma najkasneje v roku 30 dni od prevzema paketa. Poštne uslužbence opozoriš, da je treba izpolniti obrazec Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišeš. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Stvarna napaka
Kdaj je napaka stvarna? Predvsem kadar:
• artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo,
• se kupcu izroči artikel, ki se z modelom ne ujema.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

V katerih primerih naj uveljavljam stvarno napako?
V primerih ko blago nima garancije. Potrebno jo je uveljavljati v zakonsko predpisanih rokih.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Garancija
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.
Če želiš pošiljko vrniti na naše stroške, to storiš tako, da se o tem dogovoriš z našimi sodelavkami in sodelavci (info@saplex.si ali tel.: 02 609 71 51). V skladu s tem dogovorom bomo na vaš naslov poslali poštarja, ki bo prevzel pošiljko.

Pozor: drugačen način vračila na naše stroške ni možen.

Pomembno


• Ko vračaš artikel prodajalcu, moraš priložiti obrazec za vračilo blaga, ki ga lahko natisneš v Moj profil -> Moji nakupi s klikom na 'Podrobno' za želeno naročilo. Priloži tudi kopijo računa.


• Naslov za vračilo blaga prodajalcu je SAPLEX d.o.o., Mariborska cesta 29, 2327 Rače, Slovenija.
• Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripraviš za transport (pri tem lahko uporabiš originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
• Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
• Če uveljavljate garancijo, boste popravljeno blago prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljavite neposredno pri proizvajalcu oziroma uvozniku.

 

Če želite artikel iz kakršnegakoli razloga vrniti, to vsekakor lahko storite. V tem primeru je možna zgolj menjava za enak ali katerikoli drug cenovno dražji artikel iz naše ponudbe ali pa vam povrnemo le dejansko opravljena vplačila.

 

Če se vam porajajo dodatna vprašanja nam pišete na info@saplex.si ali nas pokličeš na 02 609 71 51.